היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה סיכלה ערב החג השני ניסיון התנקשות על רקע פלילי של חברי כנופיית פשיעה מאזור הצפון - כך הותר הבוקר (חמישי) לפרסום. הדבר התרחש במסגרת סכסוך ממושך בין משפחות רובאעי לטבארני בעכו על שליטה בתחום הסמים, כאשר העצורים שייכים למשפחת רובאעי וההערכה היא שהם ביקשו לפגוע במישהו ממשפחת טבארני.

שישה חשודים, תושבי עכו ונהריה בגילאי 22-32, נעצרו בעכו וברשותם נתפסו שני אקדחים עם תחמושת, כלי רכב, בקבוק בנזין, מסכות ועוד: עוני זיבאק, 24, סעיד אניס עלי, 22, ריאד מחמוד עלי, 22, סלים מחמוד רובאעי, 22, מוחמד מוסטפא רובאעי, 32, וסלים מוסטפא רובאעי, 25. מעצרם הוארך אמש בבית משפט השלום בחיפה.

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בימ"ר במסגרת פעילות יזומה בתחום סכסוכי כנופיות פשיעה באזור עכו ונהריה, עלה החשד כי בכוונתם של חברי כנופית רובאעי להוציא לפועל ניסיון התנקשות בטווח זמן קרוב, ועל כן פעלו בימ"ר להכין תכנית מבצעית שמטרתה לסכל את אותה כוונת התנקשות, לעצור את החשודים ובכך למנוע פגיעה בחיי אדם.

ערב חג פסח השני עלה חשד כי בכוונת חברי הכנופיה להוציא אל הפועל את תכניתם. בפעילות מהירה הביאו בלשי הימ"ר למעצר שישה מחברי החולייה העבריינית שעל פי החשד, הייתה בעיצומו של מהלך ביצוע ההתנקשות. במהלך מעצרם של החשודים נתפסו שני אקדחים ותחמושת, שלושה כלי רכב ששמשו אותם לביצוע המעשה מהם אחד חשוד כגנוב, בקבוק בנזין, מסכות וכפפות.