אביעד משה, שהורשע בניסיון לרצוח את אשתו לשעבר, שירה איסקוב, מבקש מבית המשפט העליון לדחות את הדיון בערעורו לאחר שהגיש "בקשה להוספת ראיה חדשה" ולנוכח הצורך בבחינת "העניינים החדשים שהתעוררו ממש בסמוך" לעריכת הבקשה לדחיית הדיון.

מכיוון שפתח טיקטוק בכלא: אביעד משה שניסה לרצוח את גרושתו שירה איסקוב נשלח לבידו

הפרקליטות מתנגדת לבקשתו של משה, מכיוון שלטענתה המסמכים מצביעים כי הראיה החדשה הנטענת הייתה מוכנה להגשה כבר לפני למעלה מחצי שנה.

בנוסף, הפרקליטות סבורה כי משה כלל לא עומד בתנאים הנדרשים להגשת ראיה חדשה ויש לדחות את בקשתו. "כיום אין מחלוקת על כך שהמערער תקף את המתלוננת תקיפה שהותירה אתה במצב אנוש", כתבה עו"ד לינור בן אוליאל מפרקליטות המדינה לבית המשפט העליון. "מאז האירוע ועד היום עוברת המתלוננת הליכי שיקום פיזיים ונפשיים מורכבים. המתלוננת מצפה למעלה מחצי שנה למועד הדיון אשר נקבע בחודש אוגוסט 2022 ומבקשת לשים את ההליך המשפטי שנמשך כבר למעלה משנתיים מאחוריה".

בפרקליטות הוסיפו כי כדי לדחות את הדיון שבועיים לפני המועד שלו, יש "להצביע על טעם ממשי" שלעמדת הפרקליטות אינו קיים. בשל כך, הפרקליטות דורשת שלא לדחות את הדיון בערעור של אביעד משה, ולקיים אותו כבר במועד שנקבע.

השופט יוסף אלרון קבע כי בתחילת הדיון שיתקיים בעוד כשבוע הוא ידון גם בבקשה לדחיית שמיעת הערעור עצמו. עם זאת, השופט אלרון קבע כי מבלי להביע עמדה לגופה של הבקשה – על הצדדים להיות מוכנים גם לשמיעת הערעור לגופו במהלך הדיון.