דירת העמידר שבה מתגוררת סמדר קטרי, תושבת באר שבע בת 62 ונכה בדרגת מאה אחוז נפרצה לאור יום, השודדים התירו אחריהם נזק רב, עקרו את השירותים, הרסו את המיטה בה ישנה וכעת היא חוששת לחזור לביתה: "אני מפחדת. אף פעם לא עשו לי את זה".

"הלכתי לשוק, חזרתי לקראת השעה שלוש בצהריים, הגעתי הביתה וראיתי שחור. שמתי סכום של 7 אלף מעל הארון, שמרתי אותו כדי לקנות אוכל", היא שיחזרה. "אני אוספת בקבוקים בשביל שיהיה לי עוד כמה שקלים ומקבלת קצבת נכות ואז באו וגנבו לי את הכל. הפכו לי את כל הבית. קיבלתי סחרורת ונפלתי". 

הדירה בבאר שבע (צילום: פרטי)
הדירה בבאר שבע (צילום: פרטי)

הדירה ההרוסה בבאר שבע (צילום: פרטי)
הדירה ההרוסה בבאר שבע (צילום: פרטי)

"קרעו לי את המיטה, שברו לי את השירותים ואת הסורגים. אני מפחדת ללכת לישון בבית. כל הבית הרוס. אין לי אפילו מיטה לישון עליה. אם עמידר יביאו לי דירה אחרת, היום אני עפה מפה. אני מפחדת".

"לפני חודשיים גנבו לי את המזגן, לאחר מכן גנבו את האופניים של הילד. המשטרה לא עושה מספיק כדי לטפל בפשע בשכונה. זה לא מעניין אותם. התלוננו במשטרה על גל הגניבות וכבר חודשיים אף אחד לא חזר אלינו. זה אזור עם אוכלוסייה קשה ומתנערים ממה שקורה כאן".

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת. נמשיך לחקור את המקרה תוך ביצוע הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת ומיצוי הדין".