משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שיעסוק בתיק 1000 התחדש היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי הירושלים, עם המשך עדותו של נצ"מ מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיק 1000 ו-2000, זאת לאחר שאמש נערך עימות בינו לבין פרקליטו של נתניהו, עו"ד עמית חדד.

"דמגוגים חסרי שחר": עימות במשפט נתניהו בין עו"ד חדד למומי משולם

עימות נרשם בין השניים גם הבוקר בבית המשפט, כאשר חדד טען: "זימנתם את מנהלת הבית של פאקר לחקירה כי היא עדה עוינת לנתניהו".

משולם השיב לו: "התשובה שלך מנותקת".

מומי משולם בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
מומי משולם בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

"מה אתה חושב על נחקרים ששני טלפונים שלהם אבדו או טבעו בבריכה?" שאל חדד בנוסף, ומשולם השיב: "הדס (קליין) אמרה שהטלפון שלה נשבר לפני כן".

חדד המשיך: "ישנם הרבה מאוד עדים שמגיעים בלי טלפונים?" והשופט בר-עם העיר: "הדס קליין היא עדה מרכזית, השאלה אם הדבר הזה מקבל משמעות אחרת?" אולם, משולם הבהיר כי התשובה לא. "היא אמרה שהטלפון שלה נגנב או נשבר", הוא אמר, "אני מאמין לכל מילה של הדס קליין".

לשאלת עו"ד חדד מדוע מילצ'ן וקליין נפגשו בעת שהייתה חקירה בלוס אנג'לס, השיב משולם: "היא עובדת שלו, מותר להם להיפגש ולהמשיך לעבוד יחד, זה לא משנה".

כזכור, אמש סנגורו של נתניהו חקר את משולם על אמירתו בעדות הראשית שלפיה בעת זימונה של הדס קליין לחקירה לראשונה, החוקרים לא ידעו כי קליין היא העוזרת של איש העסקים ארנון מילצ'ן. משולם העיד כי קליין זומנה לחקירה במסגרת חקירת שהותו של יאיר נתניהו בדירה של איש העסקים ג'יימס פאקר, ולאחר שהתברר כי קליין משמשת כעוזרת של פאקר. סוגיה נוספת שעלתה אתמול היא הגישור הפלילי, כשעורך הדין של אלוביץ הציע לנסות לקדם את זה. לגישור נדרשת הסכמה של שני הצדדים, והיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה טרם מסרה את עמדתה. בדיון לא התייחסו לגישור או להפחתה של כמות העדים והדברים נעשו במסגרת דלתיים סגורות.