טענות סותרות: המשטרה פרסמה הערב (שבת) את תיעוד התקרית במהלכה נורה הלילה תושב נתניה כבן 30 שנחשד בתקיפת אימו בעיר ע"י כוחות המשטרה, לאחר שלטענתם רץ לעברם כשבידו מספר סכינים שלופות, מותו נקבע במקום. על פי החשד ולטענת המשטרה, הוא תקף את אימו תוך שהוא התבצר במקום וניפץ שמשות. 

בנוסף טענו כי השוטרים שהוזעקו לטפל באירוע חשד לאלימות במשפחה, מצאו הרס רב של זכוכיות שהושלכו לרחוב על פי החשד על ידי החשוד וסיכנו את עוברי האורח. עוד נטען כי בפתח דלתו של החשוד הליך משא ומתן ארוך, במסגרתו בקשו ממנו לפתוח את הדלת על מנת לוודא שאין המשך סכנה לשלום הציבור ולחשוד עצמו, ללא שיתוף פעולה מצידו.

לדבריהם, חובש בשטח הבחין בחשוד אוחז בסכין, וגם לאחר שהשוטרים הורו לחשוד להסירה מידיו מספר פעמים טרם הירי, המשיך לסכנם. החשוד יצא לעבר השוטרים והחובשים כשבידיו סכינים, תוך סיכון מידי וממשי לחייהם ולפיכך נוטרל בתום אזהרות שיחדל.

 מנגד, במשפחתו טוענים כי היה ניתן לעצור את הקורבן מבלי להוביל למותו וכי האם כלל לא הייתה בסכנה. לאחר שיחה עם המשפחה עולה תמונה שונה מגרסת המשטרה, שכן המנוח היה מוכר למשטרה בכלל, ולצוות שהגיע בלילה לדירת המשפחה בפרט. "אותו צוות אשפז את המנוח אשר מחזיק ברקע נפשי, בבית חולים פסיכיאטרי לפני שבוע", מסר עורך דין רותם כהן המייצג את המשפחה.  

עוד הוסיף: "אחת השכנות שהיו עדות לאירוע טענה כי המנוח נפל על הרצפה לאחר הפעלת הטייזר. המשטרה יכלה לעצור אותו שם. יתרה מכך כיוון שבמשטרה הכירו אותו, כבר בעת ההגעה לדירה הם יכלו והיו צריכים להיערך בהתאם. ירי לעבר בית החזה פלג גוף עליון לא מתאים לנסיבות האלה".

"יש לדחות את הטענה לסכנה, מהסיבה העובדתית לפיה אם המנוח לא נפגעה וטענה כי 'הוא אמר לי שהוא מרגיש שלא בטוב, ביקש שאצא מהדירה כדי שלא אפגע'. אכן האמא הלכה לדירה אחרת, נראה שבזמן האירוע הטראגי המנוח היה לבד בדירה, ובשל ההיכרות של השוטרים אותו היה צריך לנהוג ולפעול בצורה אחרת", טען.