עדכונים חיים

משפט נתניהו: הפרקליטות הודיעה כי מילצ'ן לא מתכוון להעיד

משפט נתניהו התחדש היום, ובו העיד נצ"מ מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיק 1000 ו-2000 ותתקיים חקירה נגדית על ידי פרקליטתו של נוני מוזס

ארנון מילצ'ן ארנון מילצ'ן (צילום: פלאש 90)

משפט נתניהו התחדש היום (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים. הדיון שנערך היום בבית המשפט עסק בחקירה הנגדית של הקצין הבכיר נצ"מ מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיק 1000 ו-2000. מי שהובילה את החקירה היא עו"ד איריס ניב-סבאג. סבאג טענה כי הדברים בחקירה לא נבדקו לעומק, בין היתר, לטענתה, הוכח כי נוני לא מתערב בתכנים. בנוסף, התייחסה כי נוני טען שנתניהו הפך לראש ממשלה בגללו ב-1996, טענה שנתניהו שלל. בהמשך, הפרקליטות הודיעה כי מילצ'ן לא יגיע לארץ למען מתן עדות.

מומי משולם העיד בתיק 1000: "מאמין לכל מילה של הדס קליין"

בשבוע שעבר נערך עימות בין משולם לבין פרקליטו של רה"מ, עו"ד עמית חדד, כאשר חדד טען: "זימנתם את מנהלת הבית של פאקר לחקירה כי היא עדה עוינת לנתניהו". משולם השיב לו: "התשובה שלך מנותקת".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"מה אתה חושב על נחקרים ששני טלפונים שלהם אבדו או טבעו בבריכה?" שאל חדד בנוסף, ומשולם השיב: "הדס (קליין) אמרה שהטלפון שלה נשבר לפני כן". חדד המשיך: "ישנם הרבה מאוד עדים שמגיעים בלי טלפונים?" והשופט בר-עם העיר: "הדס קליין היא עדה מרכזית, השאלה אם הדבר הזה מקבל משמעות אחרת?" אולם, משולם הבהיר כי התשובה לא. "היא אמרה שהטלפון שלה נגנב או נשבר", הוא אמר, "אני מאמין לכל מילה של הדס קליין".

ארנון מילצ'ן צילום: AFP

הפרקליטות הודיעה כי מילצ'ן לא מתכוון להגיע למתן עדות

הפרקליטות הודיעה כי מילצ'ן לא מתכוון להגיע לארץ למען מתן העדות בבית המשפט. עורך הדין עמית חדד טען כי יש לתת לעניין זמן נוסף בקעקבות מצבו היהודי של מילצ'ן כדי לאפשר את הבאתו לעדות. 

מתן וסרמן
מומי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטתו של מוזס ושותפתה החלו לחקור את נצ"מ מומי משולם

החוקרת איריס ניב סבאג, המייצגת את ארנון (נוני) מוזס, החלה לערוך את החקירה הנגדית של נצ"מ מומי משולם, יחד עם שותפתה נוית נגב. בפתח החקירה. לטענת סבאג, לא נבדקו כתבות ששונו לאחר שיחות מסוימות: "יש לכם תחושה שנוני שינה את הכתבות - זה לא קרה". משולם ענה על כך: "אין תיזה אנחנו בדקנו".

בהמשך, סבאג טענה: "הכנו טבלה עם מה ששאלתם את מוזס, חקרתם אותו מעל ל-14 שעות". לדברי משולם, לא הייתה הגבלת זמן. "הצגת 4 קטעים, הוא אמר לך שהוא עייף", המשיכה סבאג שטענה כי נתניהו הובא לחקירה רק למספר שאלות. על כך, ענה משולם כי אינו רואה בכך בעיה.

מתן וסרמן