עדכונים חיים

ארי הרו טוען בעדותו: "רשויות אכיפת החוק ניסו לתפור לי תיק"

משפט נתניהו ההתחדש עם המשך עדותו של ארי הרו. עדותו נגעה לשלושת תיקי האלפים – המתנות, שיחות מוזס־נתניהו ובזק־וואלה!

עד המדינה ארי הרו עד המדינה ארי הרו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

משפט נתניהו התחדש היום (רביעי) עם המשך עדותו של ארי הרו. עדותו נגעה לשלושת תיקי האלפים – המתנות, שיחות מוזס־נתניהו ו'בזק־וואלה!'. במהלך עדותו אתמול, טען הרו כי "מוזס היה הגורם העוין מספר אחת. זה הבן אדם שפועל נגדו ונגדנו באופן הכי בולט והכי אגרסיבי". 

ארי הרו בבית המשפט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עו"ד חדד: "הייתה לך תחושה שמציגים את לשכת רה"מ כלשכה רוחשת מהלכים פלילים". הרו אישר

עו"ד חדד שאל את הרו: "הייתה לך תחושה שמציגים את הלשכה של ראש הממשלה כלשכה רוחשת מהלכים פלילים". השופטת רבקה פרידמן-פלדמן מצטרפת לשאלה: "זה מה שחשבת בזמן אמת?". הרו השיב: "כן. חשבתי הרבה דברים כולל מה שקורה בתחום הציבורי".

לאחר מכן אמר עו"ד חדד להרו: "יש מזכר משטרתי בחקירה שלך שאושר לבצע חיפוש והעתקה מהטלפון הנייד שלך. הנחת שתפסו אותו עם צו כדין". הרו אישר. עו"ד חדד: "לא אמרו לך שיש חסינות על חומרים של ראש הממשלה לראש הסגל שלו?". הרו: "לא".

מתן וסרמן

עו"ד חדד: "היית אמצעי ולא מטרה של החוקרים", הרו מאשר

"במהלך החקירות נגדך, גם אחרי שחתמת על הסכם עד המדינה, טענת שאין ממש בחשדות נגדך", שאל עו"ד חדד את הרו, והאחרון השיב: "נכון". עו"ד חדד הוסיף ואמר להרו: "אתה היית אמצעי ולא מטרה. אתה אמרת לחוקרים שלך 'זו שערורייה', לא שיקרת כשאמרת את זה, נכון?" והרו השיב, "נכון".

"אתה היית מאוד מאפשר", אמר עו"ד חדד להרו והאחרון אישר בנוגע לחיפוש חומרים במחשבו. לאחר מכן, שאל עו"ד חדד: "אף אחד לא אמר לך שלקחו לך את הטלפון שלא כחוק?", והרו אישר.

מתן וסרמן
עד המדינה ארי הרו צילום: יונתן זינדל פלאש 90

הרו טוען בעדותו: "רשויות אכיפת החוק ניסו לתפור לי תיק"

היום השני לעדות התחיל וארי הרו הודה בפתח הדברים כי הרגיש שרשויות אכיפת החוק ניסו לתפור לו תיק. פרקליטו של נתניהו, עו"ד עמית חדד שאל: "אתה היית אמצעי ולא מטרה. לצערי דרכו עליך בתור מדרגה".

חדד מנסה להראות להרו שעם זה שלא הכניסו את פגישות מוזס ליומן ראש הממשלה לא הייתה פעולה חריגה. עו"ד חדד שאל: "חשת שמנסים לתפור לך תיק? אמרו לך שאם יהדקו את החבל סביב הצוואר, אתה תקיא משהו על ראש הממשלה נתניהו. דרכו עליך", לכך השיב הרו בחיוב, ואמר: "הבנתי שהתכוונו לרה"מ. חושב שאמרו לי ש'אתה יודע שיש דרכים לצאת מפה'". עו"ד חדד: "לתת מידע על נתניהו". הרו: "כך הבנתי".

מתן וסרמן