עדכונים חיים

"מבקשים ששרה תגיע לעדות מילצ'ן בלונדון": הבקשה החריגה של פרקליטי נתניהו

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התחדש היום בבית המשפט המחוזי בירושלים. העדות שתישמע בישיבות הקרובות היא המשך חקירתו הנגדית של עד המדינה ארי הרו

בנימין ושרה נתניהו, ארנון מילצ'ן בנימין ושרה נתניהו, ארנון מילצ'ן (צילום: מרק ישראל סלם,AFP)

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התחדש הבוקר (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים. העדות שתישמע בישיבות הקרובות היא המשך חקירתו הנגדית של עד המדינה ארי הרו. לצד זאת, היום אמור להתקיים דיון לבקשת סנגורו של נתניהו, עורך הדין עמית חדד, בעניין הסדרי עדותו של ארנון מילצ'ן.

לפני ימים אחדים פורסם לראשונה ב"מעריב" כי בקשתו של ראש הממשלה לקבל את כל ההתכתבויות בין תת ניצב כורש בר נור לבין עו"ד רועי בלכר בעניין הרו, נדחתה על ידי הפרקליטות. נתניהו הגיש את הבקשה לפרקליטות בחודש שעבר בנוגע למו"מ שנערך עם הרו לצורך חתימה על הסכם עד מדינה.

הרו על חוק ישראל היום: "נתניהו חיפש חוק שיניח את דעתו של מוזס"

במהלך החקירה הנגדית של עד המדינה ארי הרו, התייחס הרו לחוק "ישראל היום", ואמר כי "נתניהו לא רצה לחסל את 'ישראל היום', אלא למצוא משהו שנוני יכול לחיות איתו". על שיחות נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס: "הוא לא יצא מהפגישה ואמר לי 'בוא ארי אני אספר לך מה היה שם'. אני זוכר שזה עלה ולא באיזה הקשר ומתי".

מתן וסרמן

ארי הרו: "הרגשתי שהמשטרה 'מחפשת' את נתניהו בכל נושא"

חקירתו הנגדית של עד המדינה ארי הרו: פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שאל את הרו על חקירתו במשטרה. הרו אישר כי הרגיש שהמשטרה מנסה "לדוג" מידע על ראש הממשלה נתניהו ויורה לכל הכיוונים.

מתן וסרמן

הפרקליטות התנגדה לשאלת חדד: "האם נתניהו איבד אמון במוזס?"

פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שאל את ארי הרו על הלך רוחו של נתניהו במהלך השיחות עם הבעלים ויו"ר ידיעות אחרונות ארנון מוזס. הפרקליטות התנגדה לשאלה, המבקשת מהרו לשער מה עבר בראשו של ראש הממשלה, בטענה כי מדובר בשאלה לא סבירה.

מתן וסרמן

ארי הרו על הפערים בחקירותיו: "לא שיקרתי"

חקירתו הנגדית של עד המדינה ארי הרו נמשכת, ועורך הדין עמית חדד שואל אותו לגבי הפערים שנמצאו בחקירתו. "לא שיקרתי אף פעם", אמר הרו. "לא הגעתי מיוזמתי למשטרה, ותמיד אמרתי את האמת".

מתן וסרמן

החלה חקירתו הנגדית של ארי הרו

עו"ד של בנימין נתניהו, עופר חדד, החל בחקירתו הנגדית את עד המדינה ארי הרו, וטען כי הפרקליטות ניסתה לשתול זיכרונות בראשו. חדד הקריא מחקירתו של הרו במשטרה את דבריו "לא רוצה להגיד סתם. אני לא יודע לא רוצה להיות מושפע מעיתונים". הרו אישר את דבריו.

"בזמן שנחקרת היה מבול אינסופי של הדלפות שעיצבו ושינו את הזיכרון", הוסיף חדד.

מתן וסרמן

נציג העיתונאים: מבקשים אישור לנוכחות כתבים בעדות מילצ'ן בלונדון

עיתונאי חדשות 13 אביעד גליקמן, כנציג הכתבים המשפטיים, ביקש לאשר נוכחות עיתונאים בעדותו של ארנון מילצ'ן. השופטת רבקה פרידמן פלדמן השיבה כי הבקשה תישקל.

מתן וסרמן

עופר חדד: "שרה נתניהו תצטרף לעדות מילצ'ן בלונדון"

עופר חדד, עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הודיע לבית המשפט כי שרה נתניהו תצטרף לחקירה הנגדית של ארנון מילצ'ן בלונדון. "הסירוב של מילצ'ן אינדיקטיבי להרבה דברים לא טובים, הזכות שלנו לחקירה נגדית אפקטיבית היא חשובה במדרג הזכויות. אנחנו רוצים להיות שם ושכולנו נדלג לאנגליה לבצע את המשימה הזאת", אמר.

עו"ד אלון גילדין מטעם הפרקליטות הגיב לבקשת חדד ואמר: "בית המשפט רואה את העד כך או כך, הנסיעה לחו"ל נראה לי בעלת קושי משפטי עמוק ולא ישימה".

מתן וסרמן

בקשת פרקליטי נתניהו: לאפשר לשרה נתניהו להצטרף לעדות מילצ'ן בלונדון

פרקליטי ראש הממשלה בנימין נתניהו הגישו בקשה חריגה לפרקליטות, לאפשר לשרה נתניהו להתלוות אליהם ללונדון לגביית עדותו של ארנון מילצ'ן.

מתן וסרמן