עדכונים חיים

ארי הרו: "הפגישות בין נתניהו למוזס הוגדרו כ'פרטיות' ביומן לבקשתי"

משפט ראש הממשלה בנימין נתניהו התקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים עם המשך החקירה הנגדית של עד המדינה על ידי פרקליטו של נתניהו עו"ד עמית חדד

עד המדינה ארי הרו עד המדינה ארי הרו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

משפט ראש הממשלה בנימין נתניהו התקיים היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים עם המשך החקירה הנגדית של עד המדינה ארי הרו על ידי פרקליטו של נתניהו עו"ד עמית חדד.

כזכור, אמש במהלך החקירה הנגדית של עד המדינה, התייחס הרו לחוק "ישראל היום", ואמר כי "נתניהו לא רצה לחסל את 'ישראל היום', אלא למצוא משהו שנוני יכול לחיות איתו". על שיחות נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס, אמר: "הוא לא יצא מהפגישה ואמר לי 'בוא ארי אני אספר לך מה היה שם'. אני זוכר שזה עלה ולא באיזה הקשר ומתי". עוד הוסיף כי הרגיש שהמשטרה מנסה "לדוג" מידע על נתניהו ויורה לכל הכיוונים.

חדד: "נתניהו ניסה להגיע להסדר עם מוזס"? ; הרו: "לא זוכר"

עו"ד עמית חדד שאל את הרו האם נתניהו ניסה להגיע להסדר עם מוזס אמר הרו כי הוא לא זוכר.

מתן וסרמן
עו"ד עמית חדד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הרו אישר את שאלת עו"ד חדד: "אף פעם לא שמעת שנתניהו חשב שמוזס הציע לו שוחד"

עו"ד חדד: "אף פעם לא שמעת שנתניהו חשב שמוזס הציע לו שוחד", הרו מאשר. עו"ד חדד: "זה לא היה בכלל בגדר האפשרויות והמחשבות", הרו אישר.

בכתב האישום טען חדד שכתוב כי ראש הממשלה הבין שהציעו לו שוחד. עו"ד חדד להרו: "אתה לא דמיינת שיש אבק פלילי, לא שוחד וזו תחושתך בזמן אמת". הרו אישר. לטענת חדד אם הרו היה חושב שהוא עד לאירוע פלילי או הצעת שוחד אז הוא היה מתייעץ ופונה לעורך הדין שמרון (בן דודו של נתניהו שליווה אותו בדברים).

מתן וסרמן

הרו: "לא ראיתי משהו לא תקין בפגישות בין נתניהו למוזס"

עו"ד חדד מתייחס לסודיות שבפגישות בין נתניהו למוזס, וביקש מהרו לאשר שהוא לא ראה משהו לא תקין בפגישות בין נתניהו למוזס, הרו מאשר. הרו: "היו חששות קצת רגישות פוליטית או הדלפות. כל הלשכה ידעה דברים, גם רגישים ביטחונית".

מתן וסרמן
ארי הרו צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90

הרו: "הפגישות בין נתניהו למוזס הוגדרו כ'פרטיות' ביומן לבקשתי"

המשפט נפתח עם המשך חקירתו של הרו, כאשר עלה לחקור אותו פרקליטו של נתניהו עו"ד עמית חדד, אשר שאל אותו: "תאשר לי שנתניהו יכול היה פשוט לשתף פעולה עם נוני מוזס לא ללכת לבחירות". הרו מאשר. 

לאחר מכן עו"ד חדד התייחס ל'חוק כבל', אשר הציע ח"כ לשעבר איתן כבל להגבלת כוחו של עיתון ישראל היום כך שיימכר בתשלום. הרו: "ראש הממשלה הולך לבחירות רק בהרגשה שאין ברירה. עו"ד חדד: "אין ברירה כי בהרגשה שלו מוזס ניצח אותו, ואז הוא מודיע על פיטורי לבני ולפיד, תאשר שזה גם על רקע העברת חוק ישראל היום בטרומית". הרו: "גם".

מתן וסרמן