עדכונים חיים

עדותו של אבי אלקלעי נמשכת: "עסקתי בענייני רה״מ במקום לעסוק בענייני האתר"

עורך אתר 'וואלה!' לשעבר עלה פעם נוספת לדוכן העדים בבית המשפט במסגרת החקירה הראשית שלו בתיק 4000 'בזק'-'וואלה!'

אבי אלקלעי אבי אלקלעי (צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90)
פוסט נעוץ נעוץ

אבי אלקלעי ממשיך להעיד במסגרת החקירה הראשית בתיק 4000

משפט נתניהו: העורך של אתר 'וואלה!' לשעבר, אבי אלקלעי, ממשיך להעיד היום (שלישי) פעם נוספת במסגרת החקירה הראשית שלו בתיק 4000 'בזק'-'וואלה!' של משפט נתניהו.

מתן וסרמן

אלקלעי: "לא ידעתי על התמונה שהציג ישועה לאלוביץ'"

המשך החקירה הנגדית עסקה במה ידע אלקלעי מן התמונה השקרית שהציג ישועה בפני שאול אלוביץ׳.

עו״ד חן: ״האם ידעת שישועה הציב בפני שאול אלוביץ הוא אמר שהבעיות בוואלה הן בין היתר באי-נוכחותם של עורכים הוואלה במערכת. האם אתה ידעת שמעבר ל׳הפרד ומשול׳ מול אלוביץ, מי שאומר שצריך לעשות שינויים במערכת, שאתם טיפשים, לא מקצועיים, ילדותיים, לא חכמים. האם ידעת שזו התמונה שהוא מציג בפני אלוביץ?״. 

מתן וסרמן

אלקלעי: "בנקודת זמן ההיא מה שכתבתי לישועה זה נכון"

המשך החקירה הנגדית של עורך וואלה לשעבר אבי אלקלעי, לעורך דינם של שאול ואיריס אלוביץ׳, עו״ד ז׳ק חן. לאלקלעי מוצגים שורה של אירועים תקשורתיים במעורבות שרה ובנימין נתניהו, בין היתר ביקור שרה נתניהו בבית ספר מוסלמי בעיר לוד, אשר בזמן אמת אמר עליהם עד המדינה ניר חפץ כי הם מעניינים וחשובים, ועל כך שהם פורסמו גם בכלי תקשורת אחרים. אירועים אלה מופיעים כחלק מאותו ״סיקור אוהד״, לטענת הפרקליטות.  

עו״ד חן: ״אתה לא לא יכול לסתור את מה שאמר עד המדינה ניר חפץ לפיהם זה אייטם מעניין, ושהוא חשוב״. אלקלעי: ״לא. העבודה של ניר חפץ זה לדחוף אייטמים לתקשורת והוא עושה את העבודה שלו״. 

מתן וסרמן

אלקלעי: "נתניהו לא אותרג בוואלה מבחינת העיתונאים"

עו"ד חן: "אני רוצה לעבור איתך על הדברים שאמרת בחקירה שלך ברשות ניירות ערך שבהם אתה מתייחס לגידי וייץ".

אלקלעי: "קצת סר טעם אני אסביר לך למה".

מתן וסרמן

אלקלעי: "עסקתי בענייני רה״מ במקום לעסוק בענייני האתר"

חן: "כל חווית העריכה בוואלה זה לא היה המצב, מה לא מדויק במה שאתה מבקש לתקן רושם אצל החוקרת שם אמרת: 'מרבית העבודה של עורך בוואלה מתרכזת בתוכן שלא קשורה לפוליטיקה ולרה״מ ורעייתו ולהן התדירות של מקרים אלו היא לא מאד גובהה ביחס לכמות התוכן שאני מטפלה בה'".

אלקלעי: "שאני אומר תפקידו של עורך בוואלה אני לא מדבר על עצמי, עורך נורמלי בוואלה היה צריך לעסוק בו זה כל ענייני האתר. אני עסקתי בענייני משפחת נתניהו".

מתן וסרמן
בנימין נתניהו בבית המשפט בעדות מילצ'ן צילום: רויטרס