עדכונים חיים

תיקי האלפים: ויכוח סוער בין סנגורו של נתניהו לראש צוות החקירה

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניה התחדש עם המשך החקירה הנגדית של ראש צוות החקירה, נצ"מ שלמה (מומי) משולם, שחקר את רה"מ בתיקי האלפים

 בנימין נתניהו ועו"ד עמית חדד בנימין נתניהו ועו"ד עמית חדד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התחדש היום (שלישי), זאת לאחר שאמש נפתח המשפט עם עדותו של נצ"מ שלמה (מומי) משולם, ראש צוות החקירה בתיקי נתניהו שחקר את רה"מ בתיקי האלפים.

באולם המשפט המשיכו אתמול הוויכוחים. פרקליטו של נתניהו, עמית חדד, טען שהעד מבזה את השופטים: "אתה מקשיב בכלל למישהו?". משולם בתגובה קרא להתנהגות של חדד "פתאטי". חדד מחה והשופטת העירה שאף אחד שלא יכנה אף אחד בשום כינוי.

מומי משולם בבית המשפט צילום: יונתן זינדל פלאש 90

משולם על רוטנברג: "זימנו את ראש לשכה של נתניהו כדי לשאול על שמפניות וסיגרים"

נצ"מ משולם אמר על רב פקד אבי רוטנברג (ראש הצוות שחקר את פרשת מעונות ראש הממשלה) כי הוא לא עסק כלל בתיק 1000 ולא 2000 רק תיק 1000 הישן. "הוא לא עבד על התיק הוא רק ניתח כמה חומרים באלף הישן". חדד מראה מסמך תזכיר בו נכתב במאי 16 כי רוטנברג כתוב ולצידו נמסר למשטרה כי ארי הרו מוכן לדבר, מנגד בפרקליטות טענו שהוא רק ערך את המסמך.

חדד שואל על חקירת גיל שפר שהיה ראש לשכה של נתניהו ומי אישר לחקור אותו, משולם אמר זה עבר את כל האישורים. חדד אמר שמנדלבליט ציין כי הוא מכיר את גיל שפר ומי עסק בזה, משולם השיב: פרקליט המדינה. חדד טען שזה לעניין התיק חקירה שהיה נגדו ומשולם אומר כי זה לא נכון זה על העדות. 

מתן וסרמן
עו"ד עמית חדד בדיון בתיק 1000 צילום: יונתן זינדל פלאש 90

סנגורו של נתניהו מנסה להוביל קו שהמשטרה חרגה מסמכות שהיתה לה

סנגורו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, מנסה להוביל קו שהמשטרה חרגה מסמכות שהיתה לה על ידי היועמ"ש ככל שהייתה לחקור נושאים. נצ"מ משולם הלין כנגד חדד שהוא פוגע בו עם הערות אישיות והוא עוצר עצמו מלהגיב. 

מתן וסרמן