מדובר כמובן בפעילות קלה יותר מאשר ניהול פעילות הימורים הלכה למעשה שכן חברת התוכנה אינה אחראית לפעילות, אינה פועלת מול השחקנים עצמם או רשויות החוק שמסדירות את הפעילות וכדומה, אך גם התמורה הכספית תהיה בהכרח נמוכה יותר.
שיווק הפעילות מתבצע בדרך כלל באמצעות הפעלת אתרים שמפנים לאתרי ההימורים, שאותם החברה מפרסמת באמצעים שונים (לרוב באמצעות קידום ממומן של מילות חיפוש בגוגל, פייסבוק ואתרים דומים).
הרווחים שיכולים להיווצר לחברת שיווק כזו הפועלת בצורה יעילה יכולים להיות גבוהים ביותר (עד עשרות אחוזים ממה שמרוויחות חברות ההימורים עצמן מפעילות השחקנים) וכאמור לעיל, הסיכון לחברות המשווקות הוא נמוך הרבה יותר מאשר זה שנוטלות על עצמן חברות ההימורים.
כדי לבצע זאת בדרך כלל תוקם חברה זרה במקום שבו הדבר חוקי, יתקבלו רישיונות מתאימים הן במדינה בה החברה הוקמה והן במדינות שבהן נמצאים השחקנים (אם נדרש רישיון כזה). ככל שהפעילות תיתמך על ידי חברה ישראלית, הרי שהחברה הישראלית תספק רק שירותי פיתוח, שירותי שיווק וכדומה, ולא תהיה מעורבת בפעילות ההימורים עצמה.