שר הביטחון יואב גלנט, חבר הכנסת דני דנון, ח"כ אלמוג כהן ופוליטיקאים נוספים הגיבו היום (שלישי) בעקבות שיגורי הרקטות מרצועת עזה. ח״כ כהן מסר: "קו אדום נחצה. התגובה חייבת להיות קטלנית וכואבת".

מטח לשדרות ולעוטף עזה, צה"ל לתושבים: "הישארו במרחב מוגן

עוד אמר כהן: "לאחר שתקפו אותנו במהלך חג הפסח בירי תמ״ס, כיום מרשים לעצמם הטרוריסטים מרצועת עזה לירות על ערינו ויישובינו בזמן שאנו מוציאים את ילדינו מהמסגרות הלימודיות. במטרה לרצוח אותנו. אנו תושבי הדרום מוכנים לשהות במקלטים ככל שיידרש ובתנאי שנקבל את השקט אליו אנו וילדינו מייחלים. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים ומגבה את הצבא והממשלה להגיב ביד ברזל כנגד הטרוריסטים".

ח"כ דני דנון ('הליכוד'), אמר: "נגמר הרמאדן - נגמרו התירוצים. אין כעת שום סיבה להכלה. זו העת להכות בעוצמה במי שפוגע בנו". 

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, אמר בראיון לערוץ 13: "קורא לראש הממשלה - די עם מכבסת המילים, צריך לחסל את ארגוני הטרור".

שר הביטחון, יואב גלנט, סיים עדכון מצב מיוחד יחד עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי בעקבות הירי מעזה, והזהיר: ״כל מי שמנסה לפגוע באזרחי ישראל יצטער על כך".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, התייחס למצב הביטחוני: "הפקרות ביטחונית בממשלת 'ימין על מלא': פיגוע ירי הבוקר בשומרון.
מעל 20 רקטות לעבר עוטף עזה. 5 נפילות ביישובים. פצועים בגוף ובנפש. לידיעת ממשלת ישראל: 'כִּי שֶׁקֶט הוּא רֶפֶשׁ –הַפְקֵר דָּם וָנֶפֶשׁ'".

יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ: ״ארגוני הטרור בעזה ישלמו מחיר על הירי לעבר הדרום. נגבה כל פעולה ביטחונית נחושה ואחראית מול הטרור. יחד עם כל עם ישראל אני מתפלל להחלמת הפצועים. ברגעים האלו כולנו עם תושבי העוטף וכוחות הביטחון״.