ראש השב"כ, רונן בר, חשף הערב (שלישי) במסגרת ההצהרה המשותפת של ראש הממשלה וראשי מערכת הביטחון, כי הארגון סיכל לאחרונה חולייה שכיוונה לירות מג'נין לשטח ישראל.

"סיכלנו חולייה שנערכה לירות מג'נין רקטות לעבר שטח ישראל. אנחנו רואים בזה תקדים מסוכן.. אין לנו כוונה להפוך את עפולה או שקד למוקד לירי תלול מסלול", אמר בר.

עוד אמר בר בהצהרתו: "אנחנו נפעיל תמיד את ארגז הכלים שלנו אל מי שפועל נגד אזרחינו בעוטף, ומי שמנסה להפוך את יהודה ושומרון לזירת טרור. טראק אל זדין היה המנוע של טרור הגיאהד ביהודה ושומרון. הוא פעל להעביר יכולות טרור מרצועת עזה ליהודה ושומרון. הוא הכווין באופן ישיר למעלה מעשרות חוליות טרור, שמטרתן הייתה רצח של ישראלים".

"בחודשים האחרונים נעצרו מספר רב של פעילים של הג'יאהד האיסלאמי אשר אחראיים לכמות גדולה מאוד של התרעות לפיגועים שמעצרם מנע את מימושם, והציל חיי אדם. אבל אין לנו שום כוונה להמתין בהגנה למפגעים, אלא תמיד לפעל בהתקפה למול המשלחים, בקסבה של שכם, כמו שקרה שוב הבוקר, בעיר עזה ובכל מקום אחר במזרח התיכון. חשוב לומר, ארגון הגיהאד האיסלאמי הוא ארגון שממומן באופן מלא על ידי איראן. הידיים ידי פלסטינים, הקול קולה של איראן. לא נאפשר לאיראן לפעול באמצעות ארגוני פרוקסי ונפעל לפגוע ולסכל כל ניסיון לערער את היציבות הביטחונית ולפגוע באזרחי ישראל", הוסיף.