אבי אלקיים, תושב שדרות שביתו נפגע מרקטה, שוחח היום (חמישי) עם ניסים משעל וסיון כהן בתוכניתם "שבע תשע" ב-103FM על רגעי נפילת הרקטה, ועל מדוע הוא ומשפחתו בוחרים להישאר בשדרות.

סקר מעריב: כמה מהציבור מאמינים שסיכולים ממוקדים יביאו לשקט?
"מודיעין מדויק מאוד": דובר צה"ל עם פרטים חדשים על חיסול בכיר הג'יהאד

בפתח הראיון שיתף אלקיים: "מזל גדול משמיים. אשתי והילדה נכנסו בדיוק לממ"ד בבית. לא הייתה אזעקה בכלל. סוללת כיפת ברזל יושבת מאחורי הבית שלנו ובשנייה שהן שמעו את כיפת הברזל יוצאת, הן רצו מיד. אנחנו כבר מתורגלים. ברוך השם הן בסדר, קצת חרדות. אנחנו גרים בשדרות משהו כמו 25 שנה. אנחנו חיים את זה כל יום, גם אם עכשיו הבחור שמרים את פח הזבל מטיח אותו בחוזקה אנחנו נבהלים. אנחנו נבהלים מכל רעש, מכל דבר".

"העירייה פינתה אותנו. גם אי אפשר להיות בבית, נפגע השיבר של המים ומשהו של הביוב. היה פיצוץ מים. אני מקווה שיטפלו בנו מיד. נהרסה כל הגינה, המכוניות. זו הכניסה של הבית. כל פינת הישיבה, הדלת, הפרגולה, יש שם נזק רציני. אין לנו לאן לחזור, אני מקווה שיעזרו לנו מהר. אני גם עצמאי, זה יפגע לי בעסק", סיפר אלקיים.

"יש מחשבה עכשיו לעזוב את שדרות", המשיך. "עד עכשיו לא הייתה כי אנחנו רגילים וזה לא נגע בנו כל כך. השכנים כבר מתורגלים, כולם. יש כאלה שרוצים לעזוב, אבל אנשים אוהבים את העיר. זו עיר קטנה, כמו משפחה, כולם מכירים את כולם. 

כאשר נשאל אלקיים בסיום הראיון אם הוא מרוצה ממדיניות הממשלה, השיב: "ממש לא. אני מקווה שיעשו משהו כמו שצריך, שזה יירגע להרבה שנים. הילדים שלנו נולדו לזה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM