מפקד פיקוד העורף, אלוף רפי מילוא, הגיע הערב (חמישי) לזירת פגיעת הרקטה ברחובות. "המשימה היא לוודא שאין לכודים נוספים. חשוב ללמוד מהאירוע הזה שכיפת ברזל נותנת הגנה טובה מאוד, אבל לא מקסימלית. ההשלמה להגנה של כיפת ברזל היא התנהגות האזרחים. המקלט לא היה בשימוש פעיל והפך להיות מחסן, זה מראה עד כמה חשוב למלא אחרי הנחיות פיקוד העורף", אמר. 

"אח שלי בוא, הבניין מסוכן": תיעוד חריג מהרס הבניין ברחובות

אדם אחד נהרג, עשרה נפצעו ושני נפגעי חרדה בפגיעת רקטה בבניין מגורים ברחובות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו טיפול רפואי לפצועים, ארבעה מהם מוגדרים במצב בינוני. כוחות הביטחון העירוניים נמצאים בשטח ויש חשש ממשי לקריסת המבנה. 

ראש עיריית רחובות במסר לתושבים לאחר הפגיעה הישירה

החובשים של מד"א ידידיה חכמון ותומר פשקו סיפרו: "כשהגענו לרחוב ראינו הרס רב בבניין, מיד נכנסו פנימה והתחלנו בסריקה בדירות, בדירה בקומה השלישית אותר נפגע מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. בדירה נוספת בדירה אותר גבר בן 74 שרגלו לכודה מתחת להריסות, הוא חולץ ע"י כוחות הכיבוי והועבר באמצעות אלונקה לאמבולנס מד"א שפינה אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני. כוחות גדולים נוספים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ל 3 נפגעים נוספים במצב בינוני ולנפגעת במצב קל".