ברשתות החברתיות הפסלטיניות נפוץ היום (רביעי) סרטון שבו מתועד לכאורה טיל על משגר בצפון השומרון, אשר מכוון לעבר היישוב שקד. בהמשך, נמסר מדובר צה"ל כי כוח שפעל במרחב איתר משגר דמה בכפר נזלת שהועבר להמשך טיפול כוחות הביטחון. בפתק ליד הרקטה נכתב: "גדוד אל-עיאש, שיגור רקטת קסאם 1 על התנחלות שקד, יום רביעי 24 במאי".

כזכור, לפני שבועיים חשף ראש השב"כ, רונן בר, כי הארגון סיכל לאחרונה חולייה שכיוונה לירות מג'נין לשטח ישראל. "סיכלנו חולייה שנערכה לירות מג'נין רקטות לעבר שטח ישראל. אנחנו רואים בזה תקדים מסוכן.. אין לנו כוונה להפוך את עפולה או שקד למוקד לירי תלול מסלול", אמר בר.

עוד אמר בר בהצהרתו: "אנחנו נפעיל תמיד את ארגז הכלים שלנו אל מי שפועל נגד אזרחינו בעוטף, ומי שמנסה להפוך את יהודה ושומרון לזירת טרור. טראק אל זדין היה המנוע של טרור הגיאהד ביהודה ושומרון. הוא פעל להעביר יכולות טרור מרצועת עזה ליהודה ושומרון. הוא הכווין באופן ישיר למעלה מעשרות חוליות טרור, שמטרתן הייתה רצח של ישראלים".

הסרטון בכתבה פורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]