אירוע חריג: ירי בוצע הערב (ראשון) לעבר היישוב גן נר שבלגבוע. קליע אותר במקום, ונזק נגרם לאחד הבתים ביישוב, שנמצא במועצה האזורית גלבוע. על פי הדיווחים בתקשורת הפלסטינית, מקור הירי הוא ככל הנראה ג'נין.

בהודעה שנשלחה לתושבי היישוב נכתב: החל משעות הבוקר ולאחר קבלת דיווח מתושבים על שמיעת ירי, יצאו הרבש"צ וכיתת הכוננות לסריקות על מנת לוודא כי מקור הירי אינו בגן נר. לאחר סריקות ווידוא מול כוחות הבטחון, הירי בוצע ככל הנראה מעבר לגבול. בשעות אחר הצהריים, משפחה שחזרה לביתה גילתה קליעים שניפצו שמשה וחדרו אל תוך הבית. גם בשעה זו פרוסים כיתת הכוננות בראשות הרבצ"ש כדי לוודא כי האירוע באמת הסתיים. אבקש לשמור על עירנות".

מדוברות מועצה אזורית גלבוע נמסר: "אירוע חריג בגן-נר. מעדכנים לגבי אירוע חריג בישוב גן-נר, שהחל בשעות הצהריים המוקדמות כאשר נשמעו קולות ירי בישוב. הוקפצו צוות כוננות הישוב בפיקוד הרבש"צ, יצא דיווח למשטרת ישראל ולצה"ל. כוחות הביטחון שהגיעו לישוב ביצעו סריקות משמעותיות בישוב וסמוך לו. להערכת כוחות הבטחון, קולות הירי הגיעו מתחומי הרשות הפלסטינאית הסמוכה (קו אווירי של כ-2 ק"מ מגן-נר). בסריקות לא נמצא דבר חריג ובשעה 15:20 צה"ל דיווח על חזרה לשגרה. בשעה 16:40 לערך דיווח תושב גן-נר, כי בשובו לביתו הוא הבחין בחריר כניסה של כדור בדירה. רבש"צ הישוב הגיע למקום תוך דיווח לצה"ל ולמשטרת ישראל ומז"פ אשר הגיעו למקום וטיפלו באירוע באופן ייסודי וממשיכים פעילות בתחום הרלוונטי ברשות. נדגיש כי אין הנחיות מיוחדות לתושבי גן-נר או ליישובים סמוכי גדר אחרים בגלבוע. נוסיף ועדכן ככל שיהיה צורך".

יניב בן שימול, רבש"ץ הישוב גן נר וחבר ארגון הרב"שצים מבית ההסתדרות הלאומית התייחס לירי ואמר כי: "לצערנו אנו ממשיכים לחוות הסלמה אשר באה לידי ביטוי בהצתות שונות שהחלו לאחר האירוע לפני מספר שבועות וכעת המשיכו בירי לעבר בית בישוב.  אנו מצפים ממשרד הביטחון שכמו שאנו לא מפקירים את תושבי האזור, כך לא יפקירו אותנו. נמאס לנו להיות "רכיב ביטחוני" ותו לו. אסור שהרשב"צים ימשיכו להיות שק החבטות של ישראל".