מחבלים פתחו הלילה (חמישי) באש לעבר עמדה צבאית בכביש 465, סמוך ליישוב נווה צוף. כוח צה"ל שאבטח בעמדה סמוך ליישוב הגיב בירי של מספר כדורים וכתוצאה מכך נפגעו בשגגה פעוט פלסטיני כבן שלוש במצב אנוש ואביו נפגע קשה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי לפצועים, שככל הנראה עברו במקום בעת הירי. הפעוט פונה במסוק מד"א לבית החולים שיבא שבתל השומר לאחר פעולות החייאה ממושכות וכאשר ליבו חזר לפעום. הפצוע הנוסף פונה במצב קשה ע"י הסהר האדום לשטחי הרשות.  מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל מצר על פגיעה בבלתי מעורבים ופועל למניעת אירועים מסוג זה. האירוע מתוחקר".

חובש בכיר במד"א גדי אמיתון סיפר: "תושבים בישוב שמעו את קולות הירי ודיווחו על האירוע ואני הוזנקתי למקום ע"י מוקד מד"א. הגענו לכיכר הכניסה המזרחית של הישוב וראינו את הגבר והתינוק שוכבים על המדרכה כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירות דימומים וחבישות.

"הגבר פונה ע"י אמבולנס של הסהר האדום לשטחי הרשות, ואנחנו ביצענו פעולות החייאה בתינוק שהיה מחוסר הכרה. יחד עם כוח רפואה צבאי שהגיע למקום נלחמנו על חייו עד שליבו חזר לפעום. תיאמנו נקודת חבירה עם מסוק שנחת בסמוך והוא מפנה את התינוק לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".