הותר לפרסום כי הלוחמת שנהרגה הבוקר (שבת) מירי מחבל בגבול מצרים היא סמל ליה בן נון ז"ל, בת 19 מראשון לציון, לוחמת חי"ר גבולות בגדוד ברדלס. בן נון הועלתה בדרגתה מדרגת רב-טוראי לדרגת סמל לאחר מותה.

שלושה לוחמי צה"ל נהרגו בפיגוע בגבול מצרים; המחבל - שוטר מצרי
הקורבן השלישי בגבול מצרים: אוהד דהן נהרג בחילופי האש עם המחבל
מפקד פיקוד הדרום על התקרית בגבול מצרים: "אין קשר להוראות הפתיחה באש"
בעקבות הפיגוע בגבול: ישראל ומצרים הקימו ועדת חקירה משותפת

רק לפני כמה ימים שיתפה ליה סרטון מרגש בחשבון הטיקטוק שלה בו חשפה את המסע שלה כלוחמת. כעת הפך הסרטון למעין אתר הנצחה וגולשים רבים הגיבו בהספדים ללוחמת שנפלה. צפו בסרטון: 

"המסע שלי כלוחמת": הסרטון של ליה בן נון ז"ל (מתוך טיקטוק)

כאמור, בן נון ז"ל נהרגה בתקרית שאירעה בשעות הבוקר המוקדמות במהלכה היא ולוחם צה"ל נוסף ששמו טרם הותר לפרסום נפגעו מירי מחבל בעת פעילות מבצעית שוטפת בעמדה צבאית במרחב חטיבת פארן בגבול מצרים. 

השניים נמצאו ירויים ללא רוח חיים בשעות הבוקר, ובסריקות שנערכו אחר המחבל התפתחו חילופי אש במהלכם נהרג לוחם נוסף. המחבל שחוסל הינו שוטר מצרי, ובמצרים טוענים כי הוא חדר לישראל בזמן שרדף אחרי מבריחי סמים בסמוך לגבול. 

לוחמת צה''ל ליה בן נון ז''ל שנהרגה בגבול מצרים (צילום: צילום מסך טיקטוק)
לוחמת צה''ל ליה בן נון ז''ל שנהרגה בגבול מצרים (צילום: צילום מסך טיקטוק)

לאור התקרית, קיים שר הביטחון יואב גלנט הערכת מצב עם הרמטכ"ל הרצי הלוי ובכירי מערכת הביטחון. גם רה"מ בנימין נתניהו, נמסר, מתעדכן באופן שוטף על פרטי האירוע בדרום. מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל מתחקר את נסיבות הירי ומבצע סריקות לשלול הימצאותם של מחבלים נוספים במרחב. כמו כן, בעקבות האירוע נחסמו לתנועה מספר צירי תנועה.