תקרית חריגה נרשמה היום (שני) בג'נין, כאשר כוחות הביטחון שנכנסו לג'נין לצורך ביצוע מעצר מבוקשים, הותקפו. בין היתר, נזרק עליהם מטען חבלה, שגרם לפציעתם של שני לוחמי צה"ל וחמישה לוחמי מג"ב. במהלך התקרית, שנמשכה כתשע שעות, נעשה שימוש במסוק קרב, לראשונה מאז ימי האינתיפאדה.

בסיום פעילות כוחות הביטחון בג'נין, כלל המסוקים וכלי הרכב יצאו מהעיר. לאורך הפעילות, כלל הכוחות חתרו למגע ופעלו בנחישות לסיכול האיומים. כמו כן, מסוקי סער הוזנקו לחילוץ נפגעים וחילצו לוחמים מהשטח. מסוקי קרב הוזנקו לאירוע והפעילו אש לסיוע הכוחות בשטח.

תקיפת צה"ל בג'נין. קרדיט: דובר צה"ל (צילום : דובר צה"ל)

מפקד אוגדת איו"ש לשעבר על המבצע בג'נין: "התפוררות של הרשות הפלסטינית"
לאחר הפעילות בג'נין: במערכת הביטחון נערכים לפיגועי נקמה
בתיעוד נוסף, תועדה הלחימה מעייניו של הכלב דאגו של לוחמי יחידת עוקץ. דאגו אף נפצע במהלך הלחימה באורח בינוני ופונה למרפאה וטרינרית - וזאת לאחר שהלוחמים הבחינו כי הוא סובל מפגיעה שאינה ברורה. עם הגעתו של דאגו לבית החולים הוא עבר בדיקת אולטרסאונד מקיפה ובמהלכה עלה כי הוא סובל מפגיעה פנימית.
תיעוד מפעילות הלוחמים בג'נין (צילום : דובר צה"ל)

לאחר בדיקה נוספת עלה כי דאגו סובל מדימום פנימי ושבר באגן. וטרינר היחידה החליט כי במצב זה הטיפול האפקטיבי ביותר הוא מנוחה ללא תזוזה. לאחר הבדיקות שעבר דאגו, הוא נשכב על מיטתו של הלוחם רס"ל ' שלחם איתו בג'נין ונפצע גם הוא באורח קל.