רב"ט אור ישראלוב בן ה-19 מבת ים, הוא לוחם הצנחנים שנהרג הלילה (שלישי) מירי בתאונת אימונים בבסיס האימונים של החיל בדרום. לאחר מותו הועלה הלוחם לדרגת סמל. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת האירוע, ונסיבות המקרה מתוחקרות בשטח ע"י המפקדים. מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, הורה על עוצר אימונים בכלל יחידות צה"ל עד להשלמת חידוד נהלי הבטיחות.

חיילת צה"ל נפצעה קשה מירי בבסיס בדרום הארץ
לוחם צה"ל נפגע באורח בינוני מירי תועה של לוחם אחר במהלך תרגיל בבקעת הירדן

חשוב להסביר כי לא מדובר בפליטת כדור. התאונה הקשה אירעה במהלך תרגיל שהתקייים במחלקה 202, כחלק מ"שבוע מלחמה", ובמהלכו נפגע החייל מירי שבוצע מכח הרתק ממרחק של כ-250 מטר. החייל היה דגלן, שתפקידו לסמן את הכוח, אשר ביצע את הירי במהלך איגוף בעת התרגיל, בדרך להסתערות על היעדים. 

הדמויות הבכירות ששהו בטח הינם הסמג"ד, שביצע את תדריך הבטיחות ושהה לצד הכח המרתק, והמ"פ (מפקד הפלוגה), שהיה בתרגיל לצד הכח המאגף. מי שביצע את הירי הוא קלע שזיהה אותו בטעות כמטרה, לאחר ששכל הנראה לא לקח טווח בטיחות, כמתבקש. 

האירוע נמצא כעת, כאמור, בתחקיר, שבו יבדקו הנסיבות שהובילו לתאונה הקשה והחמורה. על פי הממצאים הראשונים, החייל שנהרג היה מסומן בסימון אור ייעודי, במסגרת הנוהל המחוייב בתרגיל. לא ברור מהי הסיבה לכך שהחייל לא זוהה על ידי כח הרתק.