פיגוע ירי בגוש עציון: אלראי קפאח, תושב נוקדים כבן 35, נפצע היום (ראשון) באורח קשה מירי מרכב חולף סמוך לצומת תקוע. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק כשהוא בהכרה ומצבו יציב. בנוסף טופלו במקום שתי פצועות נוספות בנות 14 ו-9 שנפגעו קל מרסיסים.

מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בפיגוע ירי  שבוצע מרכב חולף בצומת תקוע. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר חשודים וסורקים במרחב בניסיון לאתר את הרכב של המחבלים שנמלט מהמקום.

חובש בכיר במד"א נתנאל רבי וחובש רפואת חירום במד"א אביחי טובי סיפר: "הגענו למקום תוך דקות ספורות וראינו המולה רבה. גבר כבן 35 שכב על הכביש כשהוא בהכרה וסובל מפצעי ירי בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי בשיתוף כוח רפואה של צה"ל ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב. 2 פצועות נוספות שהתהלכו במקום, נפצעו באורח קל מרסיסים ופונו לבית החולים תוך מתן טיפול רפואי". 

בית החולים שערי צדק עדכן כי "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא פצוע כבן 30 מפיגוע הירי באזור תקוע. הפצוע בהכרה ובמצב יציב עם פצעי ירי בפלג גוף עליון. לאחר הערכה ראשונית מועבר לבדיקות הדמיה ולהמשך טיפול".

תיעוד מזירת הפיגוע בתקוע (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

הכתב והפרשן הצבאי של מעריב טל לב רם עדכן ב-103FM: "מה שנראה לפני סדר גודל של כ־10 דקות, פיגוע ירי. אנחנו יודעים על אזרח ישראלי, על פי הדיווחים של מד"א, שפצוע בינוני-קשה. ככל הנראה היה עם עוד נערה ברכב, על פי אותם דיווחים, היא פצועה קל". 

"המחבלים או המחבל שהיו ברכב באזור צומת תקוע לא נתפסו, יש ניסיון לאתר את הרכב, אבל כאמור מה שנראה כפיגוע ירי קשה. הפצוע כרגע בטיפול בשטח. יש כבר צוות מד"א במקום. עוד לא עודכנו על זה שהוא פונה. הוא נפגע בחזה ככל הנראה. אנחנו כן מבינים שהוא אמנם מעורפל, אבל הוא בהכרה. זאת תמונת המצב כרגע".