אישה בת 31 נפצעה היום (רביעי) באורח קל בפיגוע ירי שאירע סמוך לצומת חמרה שבבקעת הירדן, בעת שנסעה עם בעלה ושני ילדיהם הקטנים שמוגדרים כנפגעי חרדה. הירי בוצע לעבר רכב המשפחה שנסעה עמה, מכיוונו של רכב אחר שעבר במקום. היא נפגעה בפניה מרסיסי הזכוכית של רכבה, שניזוק כתוצאה מהירי, ופונתה לבית החולים הדסה הר הצופים. 

פיגוע ירי במעלה אדומים: שישה נפצעו קשה-בינוני, המחבל חוסל
"דרכתי את האקדח וצעקתי לו לעצור": קצין מג"ב על רגעי הנטרול הדרמטי

ככל הנראה מדובר בירי שבוצע באמצעות אקדח. רכב המחבלים נמלט מהזירה, וכוחות רבים סורקים בשטח אחרי החשודים במעשה, תוך פריקת מצלמות באזור, כמו גם חסימות צירים ופעילות חסימות נוספת של הצבא בשכם.

חובש בכיר במד"א יונתן שנבאי, שהגיע אל הזירה, סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו את הרכב עם סימני ירי. בתוך הרכב היו ארבעה נוסעים, גבר אישה, ושני ילדים בני תשע ושש. באורח נס רק נוסעת אחת, אישה בת 31, נפצעה באורח קל משברי זכוכיות. הענקנו לה טיפול רפואי בשטח ופינינו אותה לביה"ח".

חובש בכיר במד"א יונתן שנבאי. באדיבות דוברות מד"א (צילום :דוברות מד"א)

מדובר בפיגוע הטרור השלישי מאז אתמול, בנוסף לאלו שהתרחשו במעלה אדומים ובדרום הר חברון. במעלה אדומים, שישה בני אדם נפצעו כתוצאה מירי המחבל סמוך לקניון במקום. המחבל נוטרל ע"י קצין מג"ב שהיה במקום, כשהוא אינו בתפקיד, ופתח אחריו במרדף. 

"הייתי בדרך למספרה, ואז שמעתי צעקות, אנשים התחילו לרוץ. יצאתי משם, לקח לי כדקה עד שהגעתי אל המחבל", סיפר הקצין. הוא תיאר את הרגעים שבהם זיהה אותו: "יצאתי מהצומת, ראיתי בחור עם אפוד זוהר שמחזיק אקדח ביד. לא הייתי בטוח בהתחלה שזה המחבל, דרכתי את האקדח וצעקתי לו לעצור. הוא לא עצר והתחיל לבצע לעברי ירי, ברגע שהוא החל לירות, הבנתי שזה המחבל", סיפר אתמול זמן קצר לאחר האירוע לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר והמפכ"ל יעקב שבתאי.