הפיגוע בתל אביב: חנן פרץ, ראש יחידת הפקחים של עיריית תל אביב, שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וניסים משעל בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM על חן אמיר שנהרג בפיגוע בתל אביב אתמול. "הוא היה איש נעים הליכות שתמיד מחייך, החברים שלו פה לא יודעים עוד איך לעכל את הבשורה". 

פרשן "מעריב" על הפיגוע בתל אביב: "אירוע יוצא דופן שמעלה שאלות"
סייר העירייה, חן אמיר, נרצח בפיגוע בת"א: "הציל חיים רבים במותו"
"הלב נשבר, מנע פיגוע גדול": במערכת הפוליטית ספדו לחן אמיר שנרצח בפיגוע בת"א

פרץ שיבח את התנהלותם של הפקחים באירוע, שמנעה אסון כבד. "מה שחן עשה זה לחסום בגופו את המחבל. אחרי שהם ראו והבחינו בו, שני הסיירים, הם חזרו בחזרה כי הוא לא היה נראה להם", אמר. "חן הראשון שהקדים את עוז, הסייר שבסופו של דבר נטרל את המחבל, ניגש ממש עם האופנוע לחסום את הדרך שלו לכיוון אלנבי ולא הספיק להוריד את הרגלית וחטף אש. ועוז, שלא איבד עשתונות, חתר למגע וסיים את האירוע".

על המתיחות הביטחונית הגוברת אמר: "אנחנו עובדים בכפוף ובצמוד למשטרה ומקבלים את ההתרעות. לצערנו אנחנו למודי ניסיון אחרי מה שקרה בשנים האחרונות בדיזנגוף", הוא הוסיף: "לא הייתה אתמול התרעה ספציפית על תל אביב, אבל היו התרעות כלליות על כוונה לבצע פיגוע".

ראש יחידת הפקחים התייחס גם להחלטת אשתו של ההרוג לתרום את איבריו. "אני הייתי ליד האישה, כשבית החולים בא והציע את הדבר הזה", אמר. "היא לא היססה לרגע, אמרה כן. עמדתי שם עם דמעות, התרגשתי מאוד".