התקיפה המסתורית בדמשק: לאחר הדיווח באתר "ספוטניק" כי ישראל תקפה בבירת סוריה, המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם טוען כי לא ידוע עד כה האם פיצוצים במחסן הטילים של ארגון חיזבאללה, שהיה ממוקם דרומית לבירה, נגרמו על ידי טיל קרקע-קרקע או מתקלה. עד כה, בסוכנות הידיעות סאנ"א ובטלוויזיה הסורית לא מסרו פרטים.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מנהל מרכז המעקב, ראמי עבד א-רחמן, שוחח עם רשת אל-חדת' הסעודית ואמר כי המחסן נהרס כליל, כשהפיצוצים נמשכו קרוב לשעתיים. לדבריו, הפיצוצים מעידים על כך שאוחסנו במחסן מאות טילים, שייתכן כי לקח חודשים לצבור את כמות הנשק הזו. א-רחמן ציין עוד כי אין עד כה מידע על נפגעים. 

מוקדם יותר, רשת "ספוטניק" הרוסית דיווחה על תקיפה ישראלית באזור העיר דמשק. גורם ביטחוני אמר לרשת כי "מטוסים ישראלים שיגרו מספר טילים מעל שטח ישראל לעבר סביבת הבירה דמשק". על פי הגורם, "מערכות ההגנה האווירית של סוריה הצליחו ליירט את רוב הטילים". 

לפני כשבוע, דיווחו כלי תקשורת בסוריה כי ארבעה חיילים סורים נהרגו וארבעה נוספים נפצעו בתקיפה ישראלית בסמוך לבירה דמשק. בדיווח שציטוט מקור צבאי בסווריה, נאמר כי "התקיפה אירעה בסביבות השעה 02:20 לפנות בוקר והגיעה מכיוון רמת הגולן. ההגנה האווירית הסורית הצליחה ליירט חלק מהטילים".