מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם הערב (שני) ואיים על ישראל: "גם אתם תחזרו לתקופת האבן אם תצאו למלחמה עם לבנון". כמו כן, במהלך הנאום אמר כי "כל מי שמתבונן במצב של ישראל רואה בבירור את הידרדרותה, הצבא הישראלי נמצא במצב הגרוע ביותר בהשוואה לכל תקופה בעבר".

"חייבת להפסיק להתקיים": בכירים איראנים ביקרו סמוך לגבול הלבנוני ונפגשו עם נסראללה
"ביטחון אינו רק הרתעת האויב": בצפון מתריעים מפני מיגון חסר

נסראללה התייחס לדברים שאמר גלנט בביקורו בגבול לבנון ואיים: "שר המלחמה של האויב מאיים להחזיר את לבנון לתקופת האבן, וזה לא חדש, אבל מה שהם צריכים להבין זה מה לבנון והתנגדותה יכולות לעשות לישות האויב. האויב חייב לדעת שהוא משחק משחק של קיום והשמדה, והאיומים שלכם לא מפחידים אותנו, וכיום יש ללבנון את היכולת להשיג ביטחון וביטחון מול האויב".

הוא הוסיף ואיים: "אם הקרב יתפתח לציר ההתנגדות, אז לא יהיה דבר כזה "ישראל". כל שדות התעופה האזרחיים והצבאיים, בסיסי חיל האוויר, תחנות לייצור חשמל ומים, מרכזי תקשורת מרכזיים, תשתיות, בתי זיקוק לנפט והכור בדימונה, על האויב לחשב כמה טילים מדויקים צריכה ההתנגדות כדי לפגוע בכל המטרות הללו. אני אומר למנהיגי האויב, גם אתם תחזרו לתקופת האבן אם תצאו למלחמה עם לבנון".

 "ציר ההתנגדות לקח את היוזמה במידה רבה. כעת, לאחר הפילוגים הפוליטיים במדינה, הצבא הישראלי נמצא במצב הגרוע ביותר בהשוואה לכל תקופה בעבר, והמכה החזקה לצבא הזה תהיה אם הכנסת תאשר את חוק הגיוס החדש". הוא הוסיף ואמר כי "יש תחמושת וכלי נשק שמועברים ממקום למקום ביחס לכל עימות שעלול להתרחש בעתיד, ויש לנו מספר אמצעי תחבורה, כולל משאיות".

כזכור, בסיור שקיים בשבוע שעבר בגבול לבנון, שלח שר הביטחון אזהרה לנסראללה: "אם חלילה תתפתח פה הסלמה או עימות, אנחנו נחזיר את לבנון לעידן האבן. לא נהסס להפעיל את כל העוצמה שלנו, ולשחוק כל מטר של חיזבאללה ושל לבנון אם נידרש לזה. אל תעשו טעויות, אנחנו לא רוצים במלחמה, אבל אנחנו מוכנים להגן על האזרחים שלנו, על החיילים שלנו ועל הריבונות שלנו״, הדגיש.