אבל כבד נפל הערב (שבת) על העיר אשדוד, לאחר שאב ובנו, תושבי העיר, נרצחו בפיגוע הירי בכפר חווארה. שי סיילאש ניגרקר בן ה-60 ובנו, אביעד ניר בן ה-29, נרצחו בזמן ששהו במכון שטיפה בעיירה הפלסטינית.

ראש העיר יחיאל לסרי ספד: "סיילאס-שי ובנו אביעד, בחייהם ובמותם לא נפרדו. אשדוד כולה אבלה הערב על הירצחם במהלך השבת, של תושבי העיר אב ובנו, בפיגוע הירי הקשה בו נגזלו חייהם באופן כל כך אכזרי ונפשע. אנוכי, יחד עם צוותי העיריה, מלווים את בני המשפחה ברגעים קשים אלה, בהם הלב שלנו יחד עם כל עם ישראל כואבים את כאבם הגדול. עיריית אשדוד לוקחת אחריות על סידורי ההלוויה ותוציא עידכון בהמשך. אני מחזק את ידי כוחות הביטחון ובטוח כי הם פועלים בכל המרץ ויצליחו להשיג את המרצחים ככתוב בספר תהילים יח' "אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי וְאַשִּׂיגֵם וְלֹא אָשׁוּב עַד כַּלּוֹתָם". תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל העיר אשדוד, נבחריה ותושביה למשפחה".

שני הנרצחים בפיגוע הירי בחווארה (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
שני הנרצחים בפיגוע הירי בחווארה (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

אלי לחמני חבר מועצת העיר אשדוד והמועמד לראשות העיר: "אני שולח תנחומים למשפחת שני הנרצחים, אב ובנו מאשדוד, שחייהם נגדעו בצורה נפשעת בפיגוע רצחני בחווארה. על כולנו להישמע להוראות כוחות הביטחון ולפקוח עין סביבנו, להודיע על כל אדם חשוד ולשמור על נפשותינו. מייחל ומאמין שכוחות הביטחון יתפסו את המרצח ויבואו איתו חשבון".

הלן גלבר, חברת מועצה ומועמדת לראשות העיר, ספדה: "שבת קשה וקורעת לב לאשדוד ולכל עם ישראל. בכאב רב התבשרתי בצאתה על הפיגוע הכל כך אכזרי בחווארה, שבו איבדו את חייהם אב ובנו תושבי העיר. סומכת על כוחות הביטחון, שיניחו את ידיהם על המחבל המתועב ויבואו איתו חשבון במהרה. יחד עם כל האשדודים אני שולחת תנחומים מעומק הלב לבני המשפחה בשעתם הקשה, אעמוד לרשותם בכל דבר שבו אוכל לסייע".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]