בת שבע נגרי, תושבת אפרת ואם לשלוש בנות, היא האישה שנרצחה הבוקר (שני) בפיגוע הירי בדרום הר חברון. ראש מועצת אפרת, עודד רביבי, ספד לנגרי וסיפר כי עבדה כגננת בגן ביישוב. נגרי תובא למנוחות בבית העלמין בכפר עציון, וטרם נקבע מועד הלוויתה.

פיגוע מחריד: בת שבע נגרי נרצחה לעיני ביתה, נהג שאסף אותן נפצע קשה
"דורשים נקמה": במערכת הפוליטית מגיבים לפיגוע בדרום הר חברון

"אין מילים שיוכלו להביע כמה גדול הכאב, וכמה תחסר לילדים שכבר ציפו לראות שוב את הגננת שאהבו כל כך", עוד הוסיף כי "יחד עם עובדי המועצה כולם אנו פועלים כדי ללוות את המשפחה ולהערך פדגוגית כדי ללוות את הילדים".

חני ברוק מפקחת גני הילדים באפרת מטעם משרד החינוך, ספדה לבת שבע: "היא הייתה גננת שכולה לב ונתינה, מסורה ומחבקת. בת שבע הייתה בדרך לפגוש חברות ולהכין את הגן לקראת פתיחת השנה".

עוד נזכרה כי "כל פעם שנכנסתי אליה לגן היא קיבלה אותי במאור פנים, בהכרת הטוב, חיוך שתמיד ליווה אותה. ילדי הגן היו בשבילה הכל, תמיד חיבקה ונתנה מה שיכולה לילדים, לצוות, להורים. זו אבידה גדולה לכולנו".

כוחות צה''ל ומפקדי אוגדת יהודה ושומרון בזירת הפיגוע (צילום: דובר צה''ל)
כוחות צה''ל ומפקדי אוגדת יהודה ושומרון בזירת הפיגוע (צילום: דובר צה''ל)

מוקדם יותר היום, כאמור נרצחה נגרי בת ה-40 וגבר נוסף בן 39 נפצע קשה מירי שבוצע לעבר רכב בו שהו בכביש 60 סמוך לצומת הכבשים, בין הכפר יטא לחברון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם במקום טיפול רפואי בשיתוף כוח רפואה של צה"ל אולם נאלצו לקבוע את מותה של האישה, והפצוע פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

באורח נס, ברכב שהתה בתה בת השש, שניצלה באורח נס. מתחקור האירוע עולה כי האישה עלתה עם בתה בת השש לרכב כטרמפיסטיות, ומיד לאחר שהרכב החל בנסיעה בוצע לעברו ירי.