אמש (שני) הובאה למנוחות בת שבע נגרי ז"ל, תושבת בית חגי ואם לשלוש בנות, שנרצחה בפיגוע בדרום הר חברון לעיני בתה בת ה־12. אליה רביד, אחותה של בת שבע ניגרי ז"ל, שוחחה עם אודי סגל וענת דוידוב בתכניתם ב103FM וספדה לה בצער. 

"הייתה גננת אהובה, תחסר לילדים": בת שבע נגרי נרצחה בפיגוע בדרום הר חברון
 

בפתח הדברים, כאשר החלה אליה לספר על אחותה שאיבדה רק אתמול, ציינה: "זה כזה מתסכל לדבר עליה בלשון עבר, אחות מיוחדת, היא הייתה בכורה. היא הייתה קודם כל בת מדהימה, הכניסה הרבה אור לבית, להורים שלי שחיכו לה הרבה שנים. היא הייתה אחות כל כך מיוחדת, אני הקטנה והיא הכי גדולה, המרחק בינינו כמעט 12 שנים. כשהיינו קטנות היא הייתה כמו אימא שנייה, תמיד דאגה, טיפלה, הפינוקים של בת שבע, הזמן איכות".

לאחר מכן הוסיפה: "עם השנים המרחק הרגשי הצטמצם והפכנו להיות חברות נפש, היינו שותפות אחת עם השנייה, חולקות אחת עם השנייה את הסודות, כל אחת הניסיון וההתמודדויות שלה", שיתפה. "היא תמיד הייתה כל כך חזקה, עם שמחת חיים, מיוחדת. תמיד כשבן אדם הולך כולם מדברים עליו כמה הוא היה טוב, בת שבע הייתה באמת כל כך מיוחדת. היא פשוט הייתה בהכל כל כך טובה וטהורה".

כמו כן, כאשר נשאלה האם חששה מכך שאחותה מתגוררת במקום עם סיכון שכזה, הסבירה רביד כי "אני גרה בגוש עציון כל החיים שלי עד שהתחתנתי. אנחנו ספגנו את האינתיפאדה, אנחנו שם, אנחנו מגיל צעיר חיים את המציאות הזו ותמיד יש פחדים וחששות. ברור שפחדתי, בת שבע ואלי הכי קרביים שהם גרים באזור הזה, זה תמיד היה 'תעדכנו כשאתם באים הביתה, חוזרים'. אנחנו באים מאפרת, זה קרבה יותר קרובה לירושלים, אבל בת שבע ואלי זה כל כך בהם. אלי עלה לארץ בשם הציונות, זה כל כך ברור שהם יישבו את הארץ, תמיד הם היו מעוררי השראה, שיש להם את האומץ לגור במקומות האלה".

"איך ממשיכים?", נשאלה אליה. "הלוואי והייתי יודעת. לפני שלוש וחצי שנים איבדנו את אבא שלנו בהפתעה, והקדוש ברוך הוא שלח כוחות, אנחנו עדיין מעכלים את הפרידה הראשונה אז אני מאמינה שגם את הפרידה הזו, נצטרך להתמודד, נמצא את הכוחות", השיבה בצער. "אנחנו מאמינים. הוא ישלח לנו תעצומות נפש, נמשיך להיות משפחה מלוכדת וחזקה כמו שההורים שלנו לימדו אותנו. אנחנו נשמור על אלי, על שיראל, היא אמיצה, בוגרת, ילדה כל כך מיוחדת כמו אימא שלה. היא גם הגיעה אחרי הרבה שנים של המתנה, הכניסה הרבה אור לבית ולמשפחה. בת שבע הייתה כל כך קשורה ומחוברת אליה, התרגשה לקראת הבת מצווה שלה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו