השב"כ הודיע היום (שלישי) כי יתערב בחקירת רצח מנכ"ל עיריית טירה אמש, זאת בעקבות פנייתו של שר הפנים משה ארבל לראש הממשלה בנימין נתניהו וכן היותו סמל שלטון מקומי.

שני חיסולים במגזר: צעיר בן 30 נורה למוות, צעיר נוסף נורה בטובא זנגרייה
רצח בג'סר א זרקא: תושב המקום בן 51 נורה בפתח ביתו

כמו כן, יובהר כי ממצאי החקירה הראשונים לא מעלים בשלב הזה קשר בין תפקודו של ד"ר עבד אל רחמן קשוא כמנכ"ל והבחירות הקרובות למועצה לבין חיסולו אמש. מסתמן כי הרקע הפלילי של האירוע קשור לנסיבות אחרות שמצויות בבדיקה.

כאמור, אמש שלושת הנפגעים בטירה הגיעו אל תחנת המשטרה המקומית, משם הם פונו אל המרכז הרפואי בעיר, כאשר מצבו של מנכ"ל העירייה היה אנוש, ואילו האחרים נפצעו באורח קל ובינוני. זמן קצר לאחר הגעתם אל בית החולים, נקבע מותו של המנכ"ל אלרמאן קשוע, ואילו השניים האחרים נכנסו לטיפול רפואי.

כוחות גדולים של המשטרה מטירה ומרחב שרון, הגיעו לזירת הירי, החלו בחקירת האירוע, אספו ממצאים מהזירה, גבו עדויות ובמקביל לאיסוף ממצלמות האבטחה, פתחו השוטרים בסריקות נרחבות, בניסיון להתחקות אחר חשודים במעשה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

השר איתמר בן גביר בשיחה עם שוטרי יס''מ (צילום: אבשלום ששוני)
השר איתמר בן גביר בשיחה עם שוטרי יס''מ (צילום: אבשלום ששוני)

בתוך כך, גורמי ביטחון מסרו כי "מוטב שהשר בן גביר יתעסק בענייני משרדו וההשלכות של הטרור הפלילי במגזר הערבי על הביטחון הלאומי של ישראל ועל חייהם של ערבים ויהודים. מנכ"ל עיירה נרצח בטירה ובן גביר עסוק בחלק ציונים והמלצות לצבא בתחומים שאינו מבין בהם דבר כאשר כל הקווים האדומים נחצים. מי שחושב שמודבר בבעיה פרטית של המגזר ומתעלם ממנה לחלוטין שוגה טעות חמורה ומתעלם מנורות אזהרה בוהקות כאילו לא עברנו את אירועי שומר החומות".