שר הביטחון יואב גלנט, העניק הערב (ראשון) תעודת הצטיינות ל-33 קצינים ונגדים שנבחרו למצטייני שר הביטחון, לרגל ראש השנה תשפ״ד. בטקס, שנערך בבסיס ״הקריה״ בתל אביב, השר גלנט העניק את התעודות יחד עם הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי ונפגש עם המצטיינים ומשפחותיהם.

המתיחות בין רה"מ לשר הביטחון תחריף? "מתקרבים ל'אירוע גלנט 2'"
באופוזיציה מאיימים: "אם ידיחו את היועמש"ית יהיה פה ליל גלנט"

יחד עם זאת, שר הביטחון לא חסך בביקורת: ״בתקופה האחרונה מרשים לעצמם נבחרי ציבור ובכלל זה שרים וחברי כנסת, להטיח אמירות שקריות, חסרות בסיס וחסרות אחריות בצה"ל, במפקדיו ובחייליו. אלו אמירות מקוממות המסכנות את הנכס החשוב ביותר שיש למדינת ישראל- צבא ההגנה לישראל. כלי המגן שלנו, של כל אזרחי ישראל״, כך לדבריו.
 
עוד הוסיף: ״אתם, מפקדי, חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון המקדישים את חייכם למען ביטחון המדינה ולהגנה על אזרחיה, ראויים לכל גיבוי, ואלו המנסים להכפיש אתכם ראויים לכל גינוי. צה"ל הוא צבא העם, מקום שירותם של חיילות וחיילים מכל רבדי הציבור. ללא צה"ל לא ניתן לקיים את מדינת ישראל, בסביבה העוינת בה אנו חיים. כשר הביטחון אני מתחייב להגן על מדינת ישראל ועל צה"ל ומפקדיו כך פעלתי לאורך כל חיי וכך אמשיך לפעול״.

כזכור, חברת הכנסת טלי גוטליב ('הליכוד') עוררה סערה במהלך סוף השבוע כאשר אמרה כי "שב"כ וצה"ל עובדים אצל המחבלים". בלשכת רה"מ לא נותרו אדישים לדברים, ומסרו כי מדובר ב"אמירה מקוממת".