בפעם השנייה היום: כלי תקשורת בסוריה דיווחו הלילה (בין רביעי לחמישי) על תקיפה ישראלית בסמוך לעיר חומס ולמחוז חלב. זאת, לאחר שמוקדם יותר דווח על תקיפה המיוחסת לישראל בסמוך לעיר הנמל טרטוס. על פי דיווחים, בתקיפה סמוך לטרטוס, נהרגו שני חיילים סורים ממערך ההגנה האווירית, ושישה נוספים נפצעו. 

גלנט חשף: "איראן מקימה שדה תעופה למטרות טרור בדרום לבנון"

במקביל, בסוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק" דווח כי המערכות הצליחו ליירט את רוב הטילים ששוגרו באותה התקיפה מוקדם יותר. כזכור, כלי תקשורת בסוריה דיווחו לפני כשבועיים כי ישראל תקפה את שדה התעופה בעיר חלב, בצפון-מערב המדינה. על פי הדיווח, התקיפה בוצעה מאזור הים התיכון, ממערב ללטקיה, "אשר גרמה לנזק למסלולי הנחיתה, ובעקבות כך שדה התעופה יצא מכלל שימוש".

מוקדם יותר השבוע, שר הביטחון יואב גלנט חשף כי איראן מקימה שדה תעופה בדרום לבנון, כ-20 קילומטרים מהגבול עם ישראל. "אפשר לראות בתמונות את דגל איראן שמתנוסס על מסלולי הטיסה מהם מתכנן משטר האייתולות לפעול כנגד אזרחי ישראל", אמר גלנט והוסיף: "במילים אחרות האדמה - לבנונית, השליטה - איראנית, היעד - ישראל".

עוד הוסיף: "נסראללה כנראה שכח מה הם יחסי הכוחות האמיתיים בין ישראל לבין חיזבאללה. הוא מבקש לצייר את עצמו כ'מגן לבנון' אבל למעשה הוא מחזיק בלבנון ובאזרחיה כבני ערובה לקידום האינטרסים האיראניים והשיעיים. אם יעשה טעות, יהפוך ל'מחריב לבנון'".