פחד ואימה במסיבת טבע בדרום: עשרות מחבלים חדרו הבוקר (שבת) בהפתעה מרצועת עזה לשטח ישראל, וכמה מהם הצליחו להגיע למסיבת טבע שנערכה ליד קיבוץ בארי. החשש הוא כי מבלים נפגעו במהלך האירוע כתוצאה מירי המחבלים. בסרטונים שהגיעו לידי מעריב נראים עשרות מבלים נמלטים לאחר שהמחבלים פתחו באש לעברם. 

חמאס פתח במלחמה: הרוגים ובני ערובה במתקפת הפתע, חשש לחטופים | עדכונים שוטפים
ישראל במלחמה: 100 נרצחו, חמאס חטף אזרחים ומחזיק בבני ערובה ביישובי העוטף

דניאל בוקביץ׳, שנכח במסיבת הטבע מספר ל״מעריב״: ״רקדנו ובילינו במסיבה עם מוזיקה בווליום גבוה. לפתע שמענו אזעקות, עברו טילים רבים בשמיים וכולם ישר השתטחו על הרצפה עם ידיים על הראש. נהיה כאוס וכולם ניסו בו זמנית לצאת מהחנייה ולברוח. אני הלכתי להתחבא בתחנת דלק שנמצאת ליד קיבוץ אורים מספר שעות. 

בזמן ששהינו בתוך תחנת הדלק, עברו לידנו מחבלים עם טנדרים וירו לעבר התחנה - ואחד מהנוכחים שהיה איתנו נפצע מהירי. אחר כך, נסענו לקיבוץ צאלים ודאגו לנו שם התושבים עד שהיה בטוח בשבילנו לצאת. כעת אנחנו סוף סוף בדרך הביתה. למרות הכול, עם ישראל חזק, והכי חשוב שנישאר חזקים ומאוחדים. זה לא הזמן לפילוגים ולמלחמות מיותרות - יש אויב בחוץ שמהווה עבורנו סכנה. אנו צריכים להיות מחוזקים אחד בשביל השני״.

"ב-09:20 בת דודה שלי התקשרה אליי ממסיבת טבע ליד קיבוץ בארי. ברקע שמעו יריות ומאז התנתק איתה הקשר. הבנו שיש חדירה. כרגע הפלאפון שלה לא זמין, כל המשפחה מבוהלת מנסים להשיג אותה", סיפר אחד מתושבי הדרום שנכח גם הוא במסיבה.  

"רצנו, שמענו מחבלים, מחבלים. אני ובעלי הלכנו לאיבוד באמצע שום מקום, הותקפנו מכל כיוון. העסק שם איבד שליטה, שוטר חטף לידי כדור אמר לנו לרוץ. היינו ברווזים במטווח. עדכנו את המשפחה, היה בכי, צרחות. היינו אלפי אנשים במסיבה", סיפר אחד מהמבלים במסיבה למעריב.

דיאנה גיל, מבלה נוספת במסיבה מספרת: "היינו אלפי אנשים במסיבה, ולפתע התחלנו לשמוע בומים מטורפים, וישר השתטחנו על הרצפה. עד שאת מעכלת את זה שחלפו טילים מעל ראשך - את שומעת פתאום יריות. כשקלטנו את זה, ישר רצנו לכיוון הרכבים שלנו כדי לברוח - אך שוב נשמעו יריות ממש בקרבת מקום". 

"המשכנו לרוץ מהר, וכולם השאירו את הרכבים שלהם עם מנועים דולקים, צורחים, מסתכלים אחד על השני ולא יודעים מה לעשות ואיך לתפקד בסיטואציה ההזויה הזו", הוסיפה, "תוך כדי הבריחה, המחבלים ירו בחלק מהמבלים ומהשוטרים ונכחו בקרבתנו. לפי הבנתי גם נחטפו אנשים מהמסיבה לרצועת עזה. כל הסאגה הזו של היריות נמשכה כשלוש שעות - ואיכשהו הצלחתי לצאת מהר עם הרכב מהאזור. גם בנסיעה עצמה פחדתי ממש שהמחבלים ינסו לפגוע בי. מה שעברנו זה סרט של החיים, אני לא מעכלת שזה באמת קרה במציאות״.