מבצע חרבות ברזל: בעוד שישראל מנסה להתאושש ממתקפת הפתע הרצחנית שהחלה לפני יממה, עשרות עדויות מתפרסמות היום (ראשון). אחת העדויות היא של אמא לילדים שהסתתרה בממ"ד.

מתיחות במספר גזרות: חשד להפעלת מערכת הפטריוט באזור צפת
"צלפו לי במצלמה, לא היה שום מידע": התצפיתנית בעוטף משחזרת את רגעי האימה

"בשעה 8:20 אתמול בבוקר נכנסו מחבלים לבית של דביר. הוא זינק עליהם עם גרזן, ניסה להגן בגופו על שני ילדיי ששהו איתו בממ"ד. דביר נרצח לעיני הילדים. חברה שלו סתיו גם היא ניסתה, אבל רצחו גם אותה. המחבל הרגיע את דריה ולביא שלי, כיסה אותם בשמיכה, לקח ליפסטיק וכתב על הקיר "האנשים של אל קסאם לא רוצחים ילדים קטנים.

במשך שלוש שעות הייתי עם דריה על הקו מרגיעה אותה, נושמת איתה, שומעת אותה נושמת בכבדות ובבהלה", המשיכה. "היא שומעת מישהו עדיין בתוך הבית ואני מנחה אותה לשתוק והקו פתוח כל הזמן כשאני ביהוד והיא ליד הגופות מבוהלת מהמראות והמצב, קוראת לעזרה ואי אפשר להגיע אליה עד שהגיע המלאך השומר שלהם.

תיעוד קרב היריות סמוך למשוב אמונים. צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א'

הגיע חמוש באקדח סיכן את חייו למען ביטחון ילדיי, רץ אל הבית, ושמר על הילדים במשך 9 שעות כשהיה קצת יותר בטוח. הוא הוציא אותם מהחלון כדי שלא יראו את המראות, לקח אותם אליו לבית המוגן, טיפל בהם במסירות עם אשתו המדהימה, העניקו להם בית הם עדיין בקיבוץ, ממתינים לחילוץ משתוקקת לפגוש ולהריח אותם תתפללו שיגיעו אליי כבר בבקשה".