המתיחות בצפון נמשכת, זאת לאחר שאזעקות הופעלו לפני זמן קצר במספר יישובים בגליל המערבי. האעזקה הופעלה ביישובים שלומי, בצת, לימן ומצובה. מספר רקטות נפלו בשטחים פתוחים, ולא נרשמו נפגעים. בתגובה, הגיב צה"ל בירי ארטילירי לדרום לבנון.

היום הרביעי למלחמה: חוסלו בכירים בחמאס; מטחים כבדים לעבר גוש דן והשפלה
לקראת שיחת נתניהו-ביידן: מה עלול להוביל לירידה בתמיכת ארה"ב בישראל?

מדובר צה"ל נמסר כי זוהו כ-15 שיגורים משטח לבנון. לוחמי ההגנה האווירית יירטו ארבעה שיגורים בהצלחה, ועשרה שיגורים נפלו בשטחים פתוחים. ירי נ"ט בוצע לעבר נגמ"ש באביבים. טנקים ומסוק של צה"ל תקפו עמדות תצפית של ארגון חיזבאללה.

מטעם דוברות מועצת שלומי, נמסר בתגובה: "במטח השיגורים האחרון שנורה על היישוב, לא ידוע על נפילות ביישוב, אלא בשטחים פתוחים. בדקות הקרובות ישמע ירי תגובה של צה"ל לכיוון לבנון. אנו קוראים לתושבים לנהוג באחריות ולהישמע להוראות פיקוד העורף".

מדוברות המועצה, נמסר: "יישובי צמודי גדר בטווח של 0-4 ק"מ מתבקשים להישאר במרחבים המוגנים. אנו אוספים פרטים מדוייקים ברגע שתתגבש תמונת מצב נעדכן".

כבר אתמול גדלה המתיחות באזור הגבול הצפוני, לאחר שמספר מחבלים חדרו לתוך שטח ישראל. כוחות הצבא הרגו ארבעה מהם. במהלך ההיתקלות נהרג סא"ל עלים עבדאללה, בן 40 מהיישוב ינוח, סגן מפקד חטיבה 300 בגזרת לבנון. 

כמו כן, זוהו אתמול שני שיגורים של פצצות מרגמה לעבר שטח ישראל, אחד השיגורים נפל בשטח לבנון. כוחות צה"ל השיבו בירי ארטילרי. כלי טיס של צה"ל תקפו שלוש עמדות צבאיות של ארגון חיזבאללה. שתיים מהן עמדות תצפית והשלישית עמדה המשמשת את כוחות הארגון בחירום. על פי דיווח ברויטרס לפחות פעיל אחד נהרג. כל שערי הישובים בגזרה נעולים, מתבצעים סיורים באזור על ידי כוחות הביטחון לשלילת מחבלים נוספים. לאור הנחייה של צה"ל בעקבות חשש לחדירה, תושבים במרחק 0-10 ק"מ נדרשו להיכנס למרחבים מוגנים ולנעול בתים בישובים צמודי גדר.