הטלוויזיה הסורית דיווחה היום (חמישי) כי ישראל תקפה את שדה התעופה הבינלאומי של דמשק ואת זה של העיר חלב בצפון המדינה. כתוצאה מכך, נגרם נזק למסלולי ההמראה. מקור דיפלומטי מסר לסוכנות הידיעות הרוסית 'ספוטניק' כי מטוסו של שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבאללהיאן, שב על עקבותיו בעקבות התקיפה.

כאמור, שר החוץ האיראני תכנן לבקר במספר מדינות באזור, בהן גם עיראק ולבנון על מנת לדון במלחמה בעזה. עבדאללהיאן התייחס לכך ואמר: "המלחמה הזו היא לא מלחמה של ישראל נגד צד פלסטיני אחד, אלא נגד כל הפלסטינים. ניתוק המים, התרופות והחשמל מצביע על כך שישראל מתכוונת להשמיד את תושבי עזה".

מוקדם יותר, שוחח הנשיא האיראני, איברהים ראיסי, עם הנשיא הסורי אסד וקרא למדינות ערב והאסלאם להגיע לעמדה אחידה בתמיכה בפלסטינים ולשתף פעולה נגד ישראל. לדבריו של ראיסי, "ישראל מבצעת פשעי מלחמה ברצועת עזה ובשטחים הפלסטינים הכבושים". כמו כן, ראיסי שוחח גם לראשונה, מאז חידוש הקשרים הדיפלומטיים, עם יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן, ודן עמו על המלחמה בעזה. על פי הדיווח באל-ג'זירה, שני המנהיגים דנו בצורך "לשים קץ לפשעי המלחמה נגד הפלסטינים", וכי במהלך השיחה, הדגישו את הצורך ב"אחדות אסלאמית וערבית נגד פשעיה של ישראל". לדברי עוזרו של ראיסי, השניים גם הדגישו שמעורבותה של ארה"ב יגרום לחוסר ביטחון באזור.

עוד דווח, כי השניים הביעו דאגה נוכח המצב ההומניטרי ברצועת עזה ו"ההשפעה הקשה על האזרחים הפלסטינים". בן סלמאן הדגיש שהממלכה הסעודית פועלת במאמץ רב "לתקשר עם כל הגורמים הבינלאומיים האזוריים כדי לעצור את ההסלמה המתמשכת".