אומץ, תושייה וקור רוח הפכו את רחל אדרי מאופקים או בשמה החדש "רחל עוגיות" לסמל של המלחמה מול החמאס - סמל של אחדות, לכידות, סמל של אנושיות מול הזוועות. בימים קשים בהם מדינת ישראל סופגת אבדות קשות מאוד, רחל מאופקים הופכת לגיבורת תרבות ואין אחד במדינה שלא רוצה את המתכון שלה לעוגיות.

ההתחממות באיו"ש: מפכ"ל המשטרה צפוי לקיים ישיבת הערכת מצב

רחל, שהייתה בת ערובה בביתה לאחר שמחבלים של החמאס השתלטו עליו גילתה קור רוח ואומץ לב שעוד ידובר עליו רבות והצילה את חייה ואת של בעלה לאחר שעיכבה את המחבלים עם קפה, עוגיות ושירים של ליאור נרקיס בזמן שהם מאיימים עליה עם רימון וקלצ'ניקוב עד שכוחות הימ"מ והמשטרה חילצו אותה.

שקד, תושב אופקים אמר ל"מעריב": "רחל הפכה לגיבורת תרבות אצלנו - סוג של סמל של איך לנצח ואיך לשמור על קור רוח. זה נס משמיים והדרך שהיא פעלה, הנחישות זה מדהים בפני עצמו. היא הבינה את הסיטואציה, ידעה שהייתה צריכה לעכב אותם".

"בתור תושב אופקים אני מרגיש מצד אחד גאווה, היא גרמה להרבה אנשים לחייך למרות המצב ומצד שני כתושב אופקים חווינו פה המון אבדות שייקח לנו זמן להשתקם מהם, כמות של אנשים שסיכנו את חייהם כדי להגן עליי ותושבי העיר ואני מקווה שנזכור אותם לתמיד. בסוף אנחנו ננצח".

ברשתות החברתיות "רחל מאופקים" הפכה לנקודת אור מול הזוועות.

רחל אדרי - meme (צילום: midjon.ai)
רחל אדרי - meme (צילום: midjon.ai)

אחד התושבים בשכונה בה מתגוררת רחל אמר: "לא הכרתי אותה אבל היא הביאה לי תקווה. עברנו פה ימים נוראים, אני לא יכול לתאר את הפחד והחרדה להסתובב ברחוב, אני רואה בטיקטוק המון סרטונים על רחל, כל מיני תמונות מצחיקות בפייסבוק - זה עושה טוב על הלב. עם ישראל חזק ואנחנו ננצח".

רחל אדרי - meme (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')
רחל אדרי - meme (צילום: שימוש לפי סעיף 27א')

טימור מיכאלי, תושב באר שבע: "רחל היא אחת הגיבורות של המלחמה הזו. אין אף אחד בישראל שנשאר אדיש לדרך שבה היא התמודדה מול מחבלי החמאס. קור הרוח שלה, האומץ, החכמה והפשטות, הצילו את חייה ואת חיי בעלה, ונתנו לכולנו השראה, בימים לא פשוטים אלה. רחל היא חלק משרשרת של גיבורות וגיבורים שסיפוריהם נחשפים בימים אלה, ומהווים הוכחה נוספת איזה עם נפלא יש לנו".

התמונות בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]