צחי עידן, תושב נחל עוז, נחטף ע"י מחבלי החמאס לעזה, זאת לאחר שבתו בת ה-18 נורתה למוות לנגד עיניו. דודו שמוליק רביד, התראיין הבוקר ב-103FM, וסיפר על הטרגדיה. "זה אירוע שצולם בלייב על ידי החמאס ושודר במשך כמעט חצי שעה מתוך הבית, מהטלפון של גלי וזאת המשפחה שלנו. אירוע מצמרר שתוך כדי הפריצה לממ"ד הם ירו למעיין בראש. מעיין הייתה בת 18, שרק סיימה את הלימודים", סיפר. 

ישראל תקפה תשתיות צבאיות בסוריה, כטב"ם חיסל מחבלים בג'נין
עם קווי טלפון במנהרות של עזה: כך בחמאס הסתירו את המתקפה המתוכננת | דיווח

עוד הוסיף, כשהוא מתייחס גם לאשתו של עידן: "נשמה טובה ומהממת, וירו בה ללא כחל ושרק לעיני כל האחים שלה, האחיות שלה. מי שראה את הסרטים וגם דיבר עם גלי, רואה את צחי עידן מתבוסס, כולו ספוג בדם בתו, שזה כשלעצמו מזעזע. שבור ופגוע. גלי אישה חזקה ומדהימה ועוצמתית, אז זה מאפשר לנו להחזיק את המשפחה, אבל היא כרגע נמצאת במצב שרצחו את הבת שלה מול עיניה, חטפו את בעלה. אנחנו יודעים אגב שבוודאות הוא נלקח יחד עם עוד חבר בשם עומרי, ושניהם נלקחו בריאים ושלמים וחיים לעזה. יש לנו גם אינדיקציות שהוא הגיע בריא ושלם לעזה, מאז אנחנו לא יודעים מה קרה איתו. כולנו במתח, חרדה וציפייה שהוא יחזור מהר ובשלום, לפני שישכחו אותו". 

אתם סומכים על המדינה?
"מצד אחד אין לנו ברירה, מצד שני, ההיסטוריה מלמדת שאי אפשר לסמוך על המדינה, גם ההיסטוריה האחרונה. לכן אנחנו מתראיינים ומצטלמים ועושים כל מה שרק אפשר בצורות פורמליות ולא פורמליות כדי להביא את צחי עידן ושאר החטופים הביתה. 

בסוף אם המדינה תפספס הזדמנויות, הצעות, רעיונות, כמו שעשתה בעבר עם אחרים, ככה הניסיון מלמד - ואנחנו גם יודעים שאם לא נוקטים במהלכים מהר, אז אחר כך הרבה יותר קשה ובסוף גם שוכחים את החטופים, למרות שפה אני מאמין שבגלל המסה הענקית של החטופים זה קצת יהיה יותר קשה שזה יקרה".