פיגוע בשומרון: אלחנן קליין, ישראלי בן 35 מהיישוב הדתי שדמות מחולה נורה הבוקר (חמישי) למוות בפיגוע ירי שאירע בסמוך ליישוב עינב שבחטיבת מנשה. מחבלים ירו לעבר הרכב ובעקבות כך התהפך. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבלים וחוסמים צריכים במרחב. מהיישוב נמסר כי הוא נרצח כאמור בעת היותו בשירות צבאי ליד עינב. לפני כשנה זכה קליין ז"ל בתעודת הערכה על חיסול מחבל.

לאחר כמה שעות, אותר סמוך לכפר עזריה בשומרון רכב שרוף שעל פי החשד שימש את המחבלים בפיגוע הירי. מתנהל מצוד אחר המחבלים.

פיגוע ירי בסמוך לבית ליד (צילום :רשתות ערביות)

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "רק שלשום ביקשנו לסגור את הכביש משכם ובשם ההכלה לא נעננו. חייבים להחליף דיסקט ביו"ש כמו בעזה!. כולנו מבינים מהיום משפחתו של הרוצח תתחיל לקבל שכר מ'הרשות הפלסטינית' הטרוריסטית. פרס על רצח יהודים".

ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו״ר מועצת יש״ע, שלמה נאמן: ״האויב ממשיך לנהל מולנו מלחמה גם ביהודה ושומרון. אנו מחבקים בשעה קשה זו את משפחת הנרצח, ומחזקים את כוחות הביטחון במלחמתם בטרור של רשות הפלסטינית. זו העת להפוך את הקערה גם ברשות הפלסטינית, רק ככה נוכל להבטיח חיים בטוחים לתושבי כל מדינת ישראל.

"אנו דורשים מממשלת ישראל להגדיר את הרשות הפלסטינית שמממנת טרור, מחנכת לטרור, ומארגנת טרור כאויב לכל דבר" הוסיף, "אין הבדל בינה לבין החמאס. ולכל מבקשי רעתנו, אנחנו אומרים גם בבוקר זה, לא ניכנע לטרור שמנסה לשפוך דם יהודים ולגרש אותנו מארצנו. נמשיך לחיות ולהתפתח בחבל ארץ אבותינו. יחד ננצח".