דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי נשא דברים הערב (חמישי) והתייחס למצב הלחימה בדרום, אך חשף גם כי ממנהיגי ארגון הטרור חמאס, אסמאעיל הנייה, טס במטוס פרטי לאיראן, שם נפגש עם ראשי המשטר, וזכה לקבלת פנים לבבית. "המשמעות היא שאיראן דוחפת את שלוחותיה סביבנו, החות'ים, חיזבאללה ואחרים, על מנת להסית את המיקוד מעזה ומחמאס. אנחנו ממוקדים בלפרק את החמאס ולעשות מאמץ עליון על מנת להשיב הביתה את כל החטופים והחטופות שלנו. לא יסיטו אותנו משם", אמר הגרי.

מתיחות בצפון: ישראל נערכת להסלמה נוספת בשעות הקרובות | טל לב רם

עוד תקף: "בזמן שהנייה טס במטוסים פרטיים ומקריב את עזה כך גם סינוואר, שניהם מקריבים את עזה עבור שרידותם האישית, זוהי כל התכלית שלהם". 

באופן ספציפי, על הלחימה ברצועה, הוסיף: "לוחמי צה"ל השלימו את כיתור העיר עזה. הם תוקפים תשתיות טרור המשמשות את הנהגת חמאס והמחבלים שלה. הלוחמים מחסלים מחבלים בקרבות פנים אל פנים, כוחות הנדסה מנטרלים מטענים, ידו של צה"ל על העליונה. אנחנו פועלים בהכוונה של אש מהאוויר ומהים, ממשיכים קדימה בתנועה".

על הצפון, ציין: "בצפון צה"ל תקף במטוסי קרב שורה של מטרות של חיזבאללה בלבנון, כמו מפקדות, עמדות שיגור, מחסנים לאמצעי לחימה, וזאת בתגובה לירי רקטי שבוצע מקודם יותר בגבול לבנון למרחב הצפון. בצפון צה"ל יגיב במעשים ולא במילים, אנחנו במוכנות גבוהה מאוד".

איו"ש: "ביהודה ושומרון אנחנו ממשיכים לעצור עשרות מבוקשים מידי לילה ונלחמים בטרור הפלסטיני".