לאחר שנחשבה כנעדרת במשך כחודש, משפחתה של רוני אשל ז"ל, תצפיתנית בת 19 מצור יצחק, קיבלה את הבשורה הקשה כי זוהתה גופתה. אביה אייל התראיין היום (שישי) לחדשות 12, וסיפר על התחושות הקשות. 

דיווחים ערביים: נכדתו של הנייה נהרגה בהפצצה; מגעים לשחרור כ-100 חטופים
קובעים עובדות בשטח: צה״ל כבר מכין רצועת ביטחון של קילומטרים בצד העזתי של הגבול | טל לב רם

"זה מצב שאני ממש לא מאחל לאף אחד, הגיהינום בהתגלמותו", ציין והוסיף: "איבדנו את רוני היקרה לי מכל, בתי בכורתי - מטעויות של אחרים. הפקירו אותן, הפקירו את כולן, לא שמענו להן, הן עשו עבודת קודש. הן היו בקו הראשון וכל ה-17 נרצחו בצורה הכי אכזרית שיכולה להיות, ועכשיו אנחנו מתמודדים עם כל הכאב הזה".

הוא תקף: "הדם של הבנות האלה הותר. אני אחזיר את כבודן של הבנות האלה, של כולן. שכולם יידעו שאת הבנות האלה הפקירו - מהמג"ד, דרך המג"דית שהייתה בעבר, ועד לכל המפקדים שלא היו שם כשהבנות האלה צעקו, גם באותו בוקר של הפשיטה עצמה. הרבה לפני 6:23, שכולם יידעו את זה".

"אנחנו נעשה הכול כדי להגיע לחקר האמת. כי הפאשלה, ההפקרה, המחיר שכולנו משלמים - זועק לשמיים", הוסיף בכאב. כמו כן, סיפר על ההלוויה הכואבת שתתקיים ביום ראשון הקרוב: "אנחנו במקום הכי נמוך עכשיו. אנחנו לפני ההלוויה ביום ראשון, נשב את השבעה, את המסע שלנו אנחנו רק התחלנו. אנחנו מחובקים, אנחנו עטופים ונעטפים על ידי כולם".