תמונה מצמררת: ארבעה מתוך חמשת החיילים שנהרגו בתקרית פיר המנהרה ברצועת עזה הצטלמו לפני היציאה לפעילות המבצעית. בתמונה ניתן לראות את רס״ן (מיל׳) משה ידידיה לייטר, רס״ר (מיל׳) סרגיי שמרקין רס״ם (מיל׳), יוסף חיים הרשקוביץ ורס״ר (מיל׳) מתן מאיר עם חבריהם לצוות מחטיבה 551 - עוצבת חצי האש. בתקרית נהרג גם לוחם מחטיבת גבעתי, רס״ר (מיל’) נתנאל הרוש. מוקדם יותר אמש (שבת) הותרו לפרסום פרטים חדשים על האסון.

"בחרנו בטוב": הסרטון האחרון של יוסף חיים הרשקוביץ שנפל בעזה - והמסר לתלמידיו
היום ה-36 | הותר לפרסום: חמישה לוחמי צה"ל נפלו בצפון רצועת עזה 

על פי גורמים צבאיים, חמשת חיילי המילואים נפלו במהלך סריקת מבנה וחיפוש אחר פיר מנהרה. במהלך הפעולה, אירע פיצוץ גדול שגרם לקריסת חלקים מהמבנה על הלוחמים. כוחות צה"ל שהיו באזור חילצו את הלוחמים מהמקום תחת אש וטיפלו בפצועים.

לפי גורם צבאי, באירוע היו גילוי גבורה, אומץ לב וקור רוח של מפקדים. עוד הוא הוסיף כי מפקד הגדוד נפצע בעצמו גם כן, אך לא הסכים להתפנות מהאזור.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]