היום (שני), במהלך יום ה-37 ללחימה בעזה, עלתה תמונה של לוחמי גולני עם דגל ישראל בפרלמנט חמאס בעזה. בתמונה המרגשת, ניתן לראות את צוות הלוחמים מניף דגלי ישראל בגאווה בבניין המועצה המחוקקת של ארגון הטרור. 

"הרגישה צורך להגן על הישראלים": פרידה מלוחמת מג"ב רוז לובין ז"ל
תיעוד דרמטי: פינוי פצועים על ידי מסוקי חילוץ ולוחמי יחידה 669

מאז תחילת הלחימה, לוחמי צה"ל הספיקו  לצלם רגעים מהפעילויות וגם לא מעט תמונות נוגעות ללב שהצליחו לעורר לא מעט תשומת לב ברחבי העולם. בתמונה אחרת, נראה חייל צה"ל נח על ספה כשמאחוריו עומד בניין נטוש, עליו נראה כי רוססה הכתובת: "התחלנו לדבר בערבית, ברוכים הבאים לגיהנום! עם ישראל חי". בסרטון נוסף שהועלה לרשתות החברתיות, נראה חייל אחר תולה דגל ישראל בעזה כשברקע ניתן לשמוע את קולות הירי באזור.

תמונה נוספת שהופצה הבוקר ברחבי האינטרנט וגררה לא מעט תגובות, מציגה את מעצרם של מספר מחבלי חמאס כשהם בלבוש אזרחי יושבים בשורה מחוץ לבית עזתי כשעיניהם מכוסות לצד כמה חיילי צה"ל, ועל חבל הכביסה תלויים שני דגלי ישראל.

הסרטונים והתמונות בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר. אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]