מאז תחילת הכניסה הקרקעית לעזה, הורים רבים ללוחמים נמצאים במצב של חוסר וודאות עקב החוסר בתקשורת עם בניהם. אתמול, עם פרסום התיעוד ההיסטורי של לוחמי גולני עם דגל ישראל בבניין פרלמנט חמאס בעזה, התקבלה במערכת "מעריב" פנייה מרגשת של זוג הורים שזיהה בתמונה את בנם, וכך רווח להם לדעת כי הוא בריא ושלם.

"רגשות מעורבים, דאגה מטורפת לא לדעת מה הם מתמודדים איתו, התמונה הרגיעה ומנחמת לראות אותם בריאים ושלמים להשיג את היעדים שהצבא הגדיר", אמרו הבוקר (שלישי) ההורים בשיחה עם מעריב.

"דיברנו איתו בראשון בערב לפני שבועיים. בשש וחצי בבוקר באותו היום, הודעה שהוא מוסר את הטלפון לתקופה הקרובה. הוא מסוכות בצבא ותודה לאל הוא ניצל בשביעי לאוקטובר, הוא היה אמור להיות בבסיסים והוא וחייל נוסף יצאו לתרגיל בשיזפון וכך הוא ניצל מהשבת השחורה. יש לו חברים שנהרגו וחייל שחטוף ובנס הוא לא היה שם. אנחנו רק בהודיה כל הזמן, אני מקווה שהמלחמה הזאת תגמר מהר ובטוב לכל החיילים", הוסיפו. 

פעילות חטיבת גולני ברצועת עזה (צילום :דובר צה"ל)

מסר למשפחות האחרות?
"החלום שלי שיצליחו להביא את כל החטופים, זו השאיפה הכי גדולה. זו המטרה הראשונה לכניסה שלהם והלוואי וכל החטופים יחזרו במהרה, החיילים. נשמע מהם בקרוב ומחכה לשמוע ממנו".