בתיעוד מיוחד שהופץ ברשתות החברתיות, נראים כוחות צה"ל הורסים מספר אנדרטאות שהוקמו בטול-כרם לזכר הארכי מחבלך יאסר ערפאת. כמו כן, חוסלו במהלך הפעילות שבעה מחבלים שלהחמאס. 

יחד עם דובר צה"ל: כתב CNN נכנס לרצועה וזה מה שראה שם
אכזריות בלי סוף: רב״ט נועה מרציאנו, שהופיעה בסרטון שפרסם חמאס, נרצחה בשבי

בתוך כך, התיעודים מאזורי הקרבות בעזה ממשיכים להיות מופצים, כשסיקור של כתב רשת CNN האמריקאית הופץ, ובו הוא נראה מסתובב באזור הלחימה יחד עם דובר צה"ל דניאל הגרי. "אין סימן לאזרחים", ציין הכתב במהלך הסיור. כמו כן, הוא סיפר כי שמע מחיילים כי גם בתוך חנויות שונות נמצאו רקטות שהיו אמורות להיות משוגרות.  "כל בניין פה באזור הרוס", הוסיף.  

כזכור, דובר צה"ל קיים אמש הצהרה מיוחדת לתקשורת בנושא חשיפת תשתית הטרור על ידי שייטת 13 בבית החולים רנתיסי. לצד ההצרה, דובר צה"ל פרסם סרטון מתוך רצועת עזה שבו הסביר איך ארגון הטרור מתבסס מתחת לבתי החולים ובתי הספר - ופועלים שם לצורך טרור. בתוך כך, בכיר חמאס באסם נעים מסר לרשת "אל-ג'זירה" כי ארגון הטרור מוכן להקים ועדה בינלאומית שתבדוק שבתי החולים נקיים מפעילות צבאית".

הריסת אנדרטת הארכי מחבל ערפאת(צילום :רשתות ערביות)

עוד הוסיף: "כוחות חי"ר ושריון ממשיכים בפשיטות צבאיות בלב שאטי", קרא תת-אלוף הגרי. "כוחותינו הגיעו לבית החולים רנתיסי, במבצע חשפנו את תשתית הטרור בבית החולים, נוכיח לעולם כיצד חמאס הפך את בתי החולים למכונת הטרור שלו. הוא מחזיק נשק בבית החולים, יש לנו חשד וסימנים שבמקום שהו חלק מהחטופים הישראלים בבית החולים רנתיסי, וזה נמצא כעת בחקירה יודעים את זה על בסיס מודיעין שלנו שמאמת את זה".