אין גבול לאכזריות: במהלך סריקות שביצעו כוחות צה"ל בבית החולים שיפא בעזה, נמצאה אחת החטופות - יהודית וייס בת ה-64 מקיבוץ בארי, כשהיא ללא רוח חיים.

וייס ז"ל הייתה חולת סרטן, ולאחר חטיפתה הביעו קרוביה חשש לבריאותה, מכיוון שהניחו שבשבי היא לא תקבל את הטיפול התרופתי לו היא זקוקה.

זמר וייס, הבת של יהודית, אמרה בהצהרה לתקשורת: "נלחמנו בכל דרך אפשרית, בשבילנו זה מאוחר מדי אבל חשוב לנו לתמוך ולקרוא להחזיר את יתר החטופים, שבשבילם זה לא יהיה מאוחר מדי".

גופתה של וייס ז״ל חולצה על ידי כוח צה״ל מגדוד 603 מצוות קרב חטיבתי 7 ממבנה סמוך לבית החולים שיפאא׳ ברצועת עזה לשטח מדינת ישראל. במבנה בו נמצאה יהודית ז״ל נמצאו גם ציוד צבאי ואמצעי לחימה מסוג קלאצ׳ניקוב וטיל RPG.

לאחר הליך זיהוי שבוצע על ידי גורמי רפואה ורבנות צבאיים, יחד עם המכון לרפואה משפטית ומשטרת ישראל, הודיעו היום, נציגי צה״ל ומשטרה למשפחתה של יהודית וייס ז״ל שנחטפה ביום שבת ה-7.10.23 מביתה בבארי, ע״י ארגון הטרור חמאס, על קביעת מותה.

כזכור, השבוע כבר הותר לפרסום דבר מותה של חטופה נוספת, נועה מרציאנו ז"ל, שיממה קודם לכן הופיעה בסרטון שפרסם חמאס מהשבי.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]