בקואליציה מריחים את הבחירות? גולשים סיפרו היום (ראשון) כי קיבלו הודעה למכשיריהם הסלולריים ובה סקר פוליטי, שבוחן היתכנות להקמת מפלגת ימין חדשה בראשות ח"כ אלמוג כהן והראפר הצל. "האם תצביעו למפלגה אמיצה בראשות אלמוג כהן שנלחם באומץ לב באופקים בשבעה באוקטובר, ביחד עם הצל?".

נציג משפחות החטופים שהתעמת עם ח"כ כהן חושף: זה מה שאמר לי ולא צוטט בתקשורת
דרמה באולפן החדשות: אלמוג כהן נחנק ועזב את האולפן | צפו

"אני חושב שמלכתחילה אם היינו מביאים את האויב למקום שבו הוא נמצא על הברכיים, התנאים שלנו היו הרבה יותר טובים", אמר. "ראשית אם יש משהו שאנחנו צריכים ללמוד משבעה באוקטובר זה להפסיק לזלזל באויבים שלנו, להפסיק לחטוא בחטא היוהרה, יחיא סינוואר מכיר את החברה הישראלית יותר משהיא מכירה את עצמה".

ח"כ אלמוג כהן ממשיך בביקורת הקשה על החלטת הממשלה לאשר את הסכם שחרור כחמישים חטופים מרצועת עזה. סיעתו "עוצמה יהודית", כזכור, הייתה היחידה בממשלה ששריה התנגדו להסכם. בשיחה עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, אמר היום (ראשון) כהן: "מי שירקוד טנגו עם השטן - בסוף יהיו לו כוויות ברגליים".

בהמשך השיחה התייחס לחטיפתו של כפיר ביבס, החטוף הצעיר ביותר – בן עשרה חודשים בלבד, שלא נכלל בשתי הפעימות הראשונות. "מדוע הוא לא שולב בפעימות הראשונות? זה ברור לכל בר דעת שמכיר את האויב יום וחצי. בסוף, כשמאפשרים לו לשחק ברגשות של החברה הישראלית, מאפשרים לו גם פתח, והוא ממשיך בטרור הפסיכולוגי".

עצרת משפחות החטופים והנעדרים (צילום: אבשלום ששוני)
עצרת משפחות החטופים והנעדרים (צילום: אבשלום ששוני)

הוא הוסיף: "החשיבה המערבית אומרת שככל שתתן יותר מחוות וסיוע וכלכלה ושגשוג וצמיחה, אתה תקבל יותר. החשיבה הערבית, ופה אנחנו נמצאים במזרח התיכון, ולא צריך לספר מי האויבים שלנו.

"בחשיבה הערבית ככל שתתקוף חזק יותר, וככל שתשפוך לאויב יותר דם, וככל שאימהות יבכו יותר על הילדים שלהן בצד של האויב - ככה נוכל להבטיח את שלום חטופינו ואת חזרתם הביתה, ולצערי הרב הפעימות האלה והמשא ומתן הזה מתנהל בגמגום", אמר.

לסיכום אמר: "שימו לב לסדר הגודל של האסון הקולוסאלי שנפל על מדינת ישראל, והתגובה כאן צריכה להיות לא פרופורציונלית, תגובה אגרסיבית, תגובה שתשדר לכל מי שחושב מצפון או ממזרח לאתגר אותנו".

חבר הכנסת אלמוג כהן הכחיש: "מי שמכיר אותי יום וחצי יודע שאני לא מתחבא מאף אחד, אף פעם. אנחנו במלחמה ומה שצריך לעשות זה לנצח את האויב, מוכן להתחבר לפוליגרף בכל זמן נתון, תרגיל חלש".

סייע בעריכת הכתבה: אריק ברח"ד