צה"ל התיר היום (שלישי) לפרסום את שמותיהם של שלושה חללי צה"ל. הם נפלו בתחילת המלחמה ב-7.10, וגופותיהם של השלושה מוחזקות ע"י ארגון הטרור חמאס. 

"יודעים היטב איפה נמצא כל חטוף": המשחק הכפול של חמאס
הפסקת האש הופרה, דיווח: לישראל יוצא שחרור כל החטופים תמורת הפסקת המלחמה

שלושת החללים הינם סמ״ר תומר יעקב אחימס, בן 20, סמל קיריל ברודסקי  בן 19 וסמל שקד דהן בן, גם כן בן 19. ההכרזה על מותם נעשתה לאחר מידע מודיעיני שנאסף בנושא, כמו גם התייעצות עם הרב הצבאי. 

תיעוד מפעילות כוחות הארטילריה של חטיבת האש 282 ברצועת עזה (צילום :דובר צה"ל)

סמ״ר תומר יעקב אחימס ז"ל, בן 20, מלהבים, היה קשר מפקד חטיבה. סמל קיריל ברודסקי ז"ל  בן 19, מרמת גן, שימש כחפ״ק מפקד חטיבה. סמל שקד דהן ז"ל בן 19, מעפולה, היה לוחם בגדוד 77, חטיבה 7. 

"קהילת להבים מרכינה את ראשה עם היוודע דבר נפילתו של בן להבים סמל ראשון תומר יעקב אחימס, בן משה וענת, אחרי ימים רבים של ציפייה, דאגה ותקווה שהוא בין החטופים ועוד ישוב אלינו. לבנו עם המשפחה היקרה הכואבת. תומר היה בן 20 בנופלו במשימת ההגנה על יישובי הדרום. הלוויה תתקיים מחר (רביעי) בשעה 14:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין להבים", נמסר.

אלי ברדה ראש עיריית מגדל העמק, ספד לשקד דהן ז״ל: "משפחת מגדל העמק כואבת ואבלה יחד עם משפחת דהן על רציחתו של שקד הי״ד ושולחת למשפחה חיבוק מנחם, מחזק ותומך. שקד הי״ד, בן 19, היה לוחם בחיל השיריון, חטיבה 7, גדוד ״עוז״ 77. ״בשבת הארורה״ נלחם בעוז וגבורה ונחטף בידי ארגון טרור רצחני ״החמאס-נאצים״. שקד הי״ד, בוגר בית הספר החקלאי ״כדורי״, אהב לנגן בגיטרה, לשחק כדורגל, לעודד את מכבי חיפה ולבלות עם הוריו שמעון וסיגלית, אחיו עומרי, עדן, תומר, עידו וחברים. שקד הי״ד, בלט באשיותו כאציל נפש, עניו וצנוע, בתכונתו להתנדב ובאהבת הארץ והזולת".