האחים אור ויגיל יעקב חזרו משבי החמאס, לאחר תקופה קשה במיוחד. דודם יניב, לקח היום (חמישי) חלק במשלחת של משפחות החטופים שהצטרפו לשר החוץ אלי כהן, במהלך פגישתו עם מספר מקבילים מאירופה. במהלך המפגש, שיתף יניב בהתעללות המזעזעת שעברו. 

הפעימה השביעית: החלה העברת ששת החטופים לידי הצלב האדום
חמאס פרסם תיעוד של אב משפחת ביבס, דיווח: כך כשלה החזרתו מהשבי

הוא סיפר כי השניים סומנו ברגל שלהם, באמצע צריבה מכוונת של אופנוע. יניב הוסיף כי הדבר נועד על מנת למנוע מהם להימלט, כך שהם יזהו אותם באמצעות הסימן. 

אור יעקב, סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אור יעקב, סטטיק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כמו כן, הם אף סוממו. הוא סיפר על ברבריות שלא פסקה, גם כשהם כבר הרגישו שהם הרבה מעבר לגבול, סאדיזם שמחזיר אותנו לתקופות הכי אפלות בהיסטוריה האנושית", אמר בכאב. 

בתוך כך, נראה כי המשוחררים הישראלים הבאים צפויים לחזור לידי ישראל במהלך השעות הקרובות. מוקדם יותר, חזרה מייה שם לשטח ישראל, והתאחדה מחדש עם משפחתה. 

דודה של מייה שם סיפרה למעריב: ״מרגיש כאילו עברה שנה מאז שמייה נחטפה, אנחנו בהלם שהיא חוזרת, צרחנו פה משמחה, כל הרחוב שמע אותנו״. 

עוד הוסיפה: ״הבנו שחוזרות שתי חטופות, וחשבנו שהן בעלות אזרחות רוסית כמו החטופות שחזרו אתמול מוקדם. להפתעתנו, קלטנו בטלוויזיה פתאום שזו בכלל מייה. העברנו אחורה מהטלוויזיה כדי לוודא שזו היא, וראינו אותה בבירור הולכת על הרגליים. אנחנו מחכים לשמוע מה קורה איתה, נראה שכואב לה ללכת״.